Gå til innhold

Cosworth vs Yamah R1

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

greiene om skyline var ikke kopiert fra wiki ;)

også har jeg heller ikke sagt at primeraen min kjører fra den cossien der heller

hvorfor i h...... la du ut så mye skyline info i denne tråden?

ingen andre som har nevnt bilen, dessuten har asim en ganske potent en som også "kan" ha blitt frakjørt av en svart sierra ;)

Drholm, jeg joiner, tar med party stoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. fordi biring antydet til at skyline er en møkkabil , noe den ikke er og derfor ville jeg forklare hvorfor den ikke er det , på slutten har jeg også tatt med hva jeg tror gjør at enkelte folk hater/misliker bilen. ;)

, han i den skylinen fra askim kan ha blitt frakjørt av flere grunner en av dem kan ha vært at bilen hans er en gts. Den andre kan ha vært at han ikke er så flink med å kjøre bilen og den tredje kan ha vært at det var på en rett strekning hvor det bare handler om hvem som har mest power, nesten.

tviler på at bilen hans var problemet , så fremt den ikke har bare 280hk da:D

men selvsagt jeg skal ikke nekte for at cossien slo skylinen heller

1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.. fordi biring antydet til at skyline er en møkkabil , noe den ikke er og derfor ville jeg forklare hvorfor den ikke er det , på slutten har jeg også tatt med hva jeg tror gjør at enkelte folk hater/misliker bilen. ;)

, han i den skylinen fra askim kan ha blitt frakjørt av flere grunner en av dem kan ha vært at bilen hans er en gts. Den andre kan ha vært at han ikke er så flink med å kjøre bilen og den tredje kan ha vært at det var på en rett strekning hvor det bare handler om hvem som har mest power, nesten.

det var et godt svar mister rice-guy, da tenker jeg på bilde-sammenlikningen, den r32'n. den fjortistralla på det nederste bildet har jeg ikke sett makan til, seriøst, jeg mener fiat 126p har et tøffere utseende enn den, men den øverste var kanskje den fineste jeg har sett..Men er jo langt fram til RX-7'r med wankel-motor. Ingen lærer Mazda motor, hva er bedre enn lyden på en wankel gen.1 supernasjonal rallycrossbil?

Skyline kan jo fortsatt ikke sammenliknes utseendemessig med vinglebilen oppi her, det er 80-tallets mesterverk uten like.

Bortsett fra MB w123 AMG da.

forresten, hvis du virkelig skal imponere meg og resten av "ungdommane" så skaffer du deg en fjallasport navara/pattefinner, eller hilux arctic truck, det er virkelig riskokere på sitt beste!

Forresten, en skyline med 500hk er dau i forhold til en cosworth med samme antallet hk, men så igjen er det større Hk-uttak av skyline motorene ja.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!

jeg har en skyline, det er en gammel nissan i fra 1990 med 350 hk, ish. og jeg kan si uten og ha testet den i mot den svarte sierraen at jeg har ikke nubb til og holde følge.

Og det finne ANDRE merker en nissan :P

Toyota og Mazda har mye fett som går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh guuud bedre... hvordan er det mulig å få samlet sååååååååååååååååååååååå mange superidioter på et sted??

Makan til tull og bullshit har jeg ikke lest siden pamela anderson ga ut bok...

Det er så mange av dere som er verdensmestere at det er til å bli kvalm av....

hvor mange av dere har faktisk kjørt en bil med 600hk? eller bygd motor som klarer dette (og som fungere... ikkeno dynoqueen)??

Kanskje man burde se litt i seg selv før man legger ut om ting man ikke har peiling på?

Dere vet.. uvitenhet er snarveien til idioti...

Motoren i denne cosworthen er så optimal som det omtrent er mulig å få i en gatebil... den leverer masse hk og moment på HELE registeret... og orker å sparke ifra i høyere hastigheter også....

Og jeg sier det igjen og igjen og igjen og igjen.... vi kjørte ifra den sykkelen den gangen... thats it.... ingen av oss har påstått å kjøre ifra andre sykler / biler / fly / ubåter / ufo / formel1 biler osv osv....

Men kom med det dere har... vi stiller med glede opp :D

Og ja... jeg kalte DEG for idiot.. hvis du følte deg truffet... så stemmer den følelsen du fikk veldig bra!

Asim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir som ifjor sommer... så er det kjøring hver dag.... i oslo / omegn... Vi har gatebiler... ikke rene banebiler... så vi koser oss så ofte vi kan med kjøring på GATA.... ikke på banen... selvom vi er på banen så ofte det er mulig også :)

Men tviler på at vi kommer til å annonsere her når det blir kjøring mot opuso duden.... er vel folk fra myndighetene som følger med her vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det finne ANDRE merker en nissan :P

ja herregud så naiv er jeg ikke:) , har en liten forkjærlighet for bmw, mazda, honda , toyota og mitsubishi(flest 80-tall klassikere fra disse merkene som f, eks starion, sapporo , galant turbo, rx-7 fb og fc, celica supra , supra mk3 osv.osv) samt eldre ferrarier sånn som 328 gts. m. flere merker

1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider