opuso Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 beklager sent svar, men jeg er tilbake her nå jeg, hvordan ligger det ann med bilen er den ferdig? send meg pm på forumet her asim så avtaler vi nermere og hvor og når, så får vi denne saken oppe og avgjort uten alle disse "små forum" brukerne.. denne posten er jo snart 1 år gammel så på tide med seriøse svar og ikke mere "wrc,petter solberg, en kar i kina har en bil etc", sender du meg pm så avtaler vi 3 deg meg og eier ang møte, er ikke keen på flere folk så dette trekker mere oppmerksomhet enn vi begge trenger, jeg stiller selv med cam som filmer sykkel, og du er sikkert klar med ditt? opuso... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 beklager sent svar, men jeg er tilbake her nå jeg, hvordan ligger det ann med bilen er den ferdig? send meg pm på forumet her asim så avtaler vi nermere og hvor og når, så får vi denne saken oppe og avgjort uten alle disse "små forum" brukerne.. denne posten er jo snart 1 år gammel så på tide med seriøse svar og ikke mere "wrc,petter solberg, en kar i kina har en bil etc", sender du meg pm så avtaler vi 3 deg meg og eier ang møte, er ikke keen på flere folk så dette trekker mere oppmerksomhet enn vi begge trenger, jeg stiller selv med cam som filmer sykkel, og du er sikkert klar med ditt? opuso... Ladies and gentlemen... let`s get ready to ruuuuuuuuuuuuuuuummmmble!!! :D Let`s get it on! Du hører fra meg snart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 spennende! Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ladies and gentlemen... let`s get ready to ruuuuuuuuuuuuuuuummmmble!!! :D Let`s get it on! Du hører fra meg snart... strøkent, kontakt meg på pm her inne når bilen er klar, så avtaler vi videre derifra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordal Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 denne posten er jo snart 1 år gammel så på tide med seriøse svar og ikke mere "wrc,petter solberg, en kar i kina har en bil etc" sorry og si det men det der er ikke full gass på en R1.. har kjørt R1 nå i 4 år og du har ikke sjanse mot den med 600 hk, Blablablabla. Det var faktisk trådens første useriøse svar, fordi du ikke skjønte hensikten med å vise en film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Blablablabla. Det var faktisk trådens første useriøse svar, fordi du ikke skjønte hensikten med å vise en film! gratulere med 8 poster da lille gutt, finn et annet forum og vær tøff på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 gratulere med 8 poster da lille gutt, finn et annet forum og vær tøff på Så det er postcount som bestemmer hvor tøff man er her inne altså? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Så det er postcount som bestemmer hvor tøff man er her inne altså? alltid , Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 alltid , Du har 20. Dessuten er det størrelsen på KN-filteret som avgjør. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordal Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 gratulere med 8 poster da lille gutt, finn et annet forum og vær tøff på Ja, sannheten svir tydeligvis Filmen ble ikke lagt ut for å rakke ned på alle som kjører r1, deriblant deg. Det trodde tydeligvis du da du måtte si at det var noe muffens med filmen, og innby til nytt race med din egen sykkel osv. Slapp av, verden dreier seg ikke om å være best, eller å ha den raskeste sykkelen eller bilen osv, men å ha det kult og nyte det man har, uten å være misunnelig på andre. Da må man kunne se en sånn film, uten å skrike masse om alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 alltid , Da "wopper jeg assen" din her på forumet! bli tøff a :P Gleder meg til ny video :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Da "wopper jeg assen" din her på forumet! bli tøff a :P Gleder meg til ny video :) humor og ironi er det vel ingen som har igjen her inne? rart hvor mye folk som blir sinna, jeg og asim fikser dette helt selv trenger ikke flere tilskurer eller bedere vissere.. og hvis du leser hele denne tråden så har sikkert 5-6 skrevet at en 600 hk cossie tar en R1 sykkel, de som har skrevet det har nok alldri sittet på en selv og kjørt den helt ut.. jeg og asim/co møtes med smil og ingen negative miner, så får vi se hvordan vi fikser dette. målte forresten strekken fra "broa" på olavsgår og til svingen starter den er ca 1100-1200 meter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Husk at uansett hvem som vinner denne gangen, så vant sierra'en forrige gang :) Den gang da, osv Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Husk at uansett hvem som vinner denne gangen, så vant sierra'en forrige gang :) Den gang da, osv ja forsåvit sant det, men hadde den gått "rent" så hadde det nok vært anderledes, sant skal også sies at min sykkel veier 25 kg mindre og har ca 40 hk mere, så den kan ikke sammenlignes med den "gamle" R1, min sykkel gjør 170kmt på førstegir. og 220-230 på andre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 hva gjør den på 6 da? 450? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg