opuso Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 JA biler kan flise sykler så det holder men alt er jo avhengig av hvor trimmet bil og sykkel er... det var jo en smart konklusjon.. haha "jeg kan løpe fra verdens kjappeste bil fra oslo til trodheim, hvis den står parkert i 14 dager".. <--- det var like smart skrevet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 det var jo en smart konklusjon.. haha "jeg kan løpe fra verdens kjappeste bil fra oslo til trodheim, hvis den står parkert i 14 dager".. <--- det var like smart skrevet.. ja jeg ser at det ikke var verdens smarteste komentar, men tenk på det slik: cossien dro fra r1 det så jo alle, men om en bruker like mye penger på trim til r1 som det er brukt på cossien så blir det et helt annet resultat. Å sammenligne biler med motorsykkler skal godt gjøres! Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 hehe nei tror ikke det ass! si det sånn da? hvem vinner av en topfuel sykkel å en topfuel bil?? sykkelen er ikke i nærheten en gang Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 topfuel car topfuel bike? hvem tar hvem rett fra?? dette er max trimm!! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 topfuel car topfuel bike? hvem tar hvem rett fra?? dette er max trimm!! Liksom snakk om bil og mc....ikke rakett og halvt mc+1/4 bil Kunne sikkert mekka no "MC" med samme motor som raketten men jeg ville ikke prøvd å holde meg fast...sikkert regler innen sporten og? Og en ting til er jo også at raketten har 2 stk hjul altså ca dobbelt så mye feste...såklart vinner man da=) en båt funker jævlig dårlig den og hvis propellen er over vann! Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Liksom snakk om bil og mc....ikke rakett og halvt mc+1/4 bil Kunne sikkert mekka no "MC" med samme motor som raketten men jeg ville ikke prøvd å holde meg fast...sikkert regler innen sporten og? Og en ting til er jo også at raketten har 2 stk hjul altså ca dobbelt så mye feste...såklart vinner man da=) en båt funker jævlig dårlig den og hvis propellen er over vann! Hehe! Jævlig bra skrevet. Morsom diskusjon dette, mange rare og spesielle meninger. Får se om vi får en ny video snart da. Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Hehe! Jævlig bra skrevet. Morsom diskusjon dette, mange rare og spesielle meninger. Får se om vi får en ny video snart da. video får dere se bar jeg og asim får til noe møte , og ja det er så sinnsykt mange itioter her inne, trodde ikke det fantes så mange "idioter" her men jaggu og feil jeg tok, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 video får dere se bar jeg og asim får til noe møte , og ja det er så sinnsykt mange itioter her inne, trodde ikke det fantes så mange "idioter" her men jaggu og feil jeg tok, I motsetning til deg klarer de fleste andre idiotene å skrive forståelig norsk ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 I motsetning til deg klarer de fleste andre idiotene å skrive forståelig norsk ;) hvis du ikke har annet og gjøre en og mobbe min dysleksi så kan du gå dra deg langt, normal folkeskikk lille unge, snakk med mamman og pappan din så kan de sikkert fortelle deg hva det er, men tviler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 men han sa, vis men bruker like mye penger(trimmer)så kjører biken fra bil? å en dragster har samma prinsippe som en vanelig bil? å den sykkelen får du så å si ikke brukt mer penger på(trimm) juristen: når ble du så perfekt? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 hvis du ikke har annet og gjøre en og mobbe min dysleksi så kan du gå dra deg langt, normal folkeskikk lille unge, snakk med mamman og pappan din så kan de sikkert fortelle deg hva det er, men tviler. Var ikke klar over at du hadde dysleksi, men du klarer nok litt bedre hvis du bare vil. Beklager for øvrig hvis jeg såret noens følelser. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 men han sa, vis men bruker like mye penger(trimmer)så kjører biken fra bil? å en dragster har samma prinsippe som en vanelig bil? å den sykkelen får du så å si ikke brukt mer penger på(trimm) juristen: når ble du så perfekt? Det kan jeg ikke huske å ha hevdet at jeg er. Jeg forstår bare ikke hvorfor folk ikke kan spandere å bruke to sekunder på å tenke over hva de skriver når de skal poste et innlegg på et diskusjonsforum, slik at andre slipper å bruke to minutter på å klø seg i huet mens de lurer på hva vedkommende forsøker å si - satt LITT på spissen. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Det kan jeg ikke huske å ha hevdet at jeg er. Jeg forstår bare ikke hvorfor folk ikke kan spandere å bruke to sekunder på å tenke over hva de skriver når de skal poste et innlegg på et diskusjonsforum, slik at andre slipper å bruke to minutter på å klø seg i huet mens de lurer på hva vedkommende forsøker å si - satt LITT på spissen. Enig med deg der, men ikke la denne tråden spore av nå :) Vi kan heller konsentrere oss om den aktuelle bilen og sykkelen. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 leste en test om dette her en gang(bike vs car)dette var r1 vs viper! å viperen vant rett fram men r1 kjørte fra den i svingene! ps: jeg tror mr ford vinner:P var nok motsatt tenker jeg, viperen vinner nok i svingene, men ikke rett frem. hilsen en som var ute og kjørte Viper på tirsdag. :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Det kan jeg ikke huske å ha hevdet at jeg er. Jeg forstår bare ikke hvorfor folk ikke kan spandere å bruke to sekunder på å tenke over hva de skriver når de skal poste et innlegg på et diskusjonsforum, slik at andre slipper å bruke to minutter på å klø seg i huet mens de lurer på hva vedkommende forsøker å si - satt LITT på spissen. klager du til de som er fargeblinde også eller? at dem ikke kan "late" som de kan se farger.. jaggu og IDIOT og trangsynt du er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg