ealoken Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 nå skal det vel legges til at bossen da faktisk ikke skal være så lett og komme igang med uten att rompa vil en annen vei;) to mutch low tourq Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 ja mye flott prat her"skratte"ja Asim åssen gikk det mot andre sin orginale 99 r1 da?eller gikk ikke cossien som den skulle kasje..hehe har snakket litt med han cossie eierern, og en god kompis av han, cossie eieren er en hyggelig kar han. og kameraten hans (vil ikke nevne navn her) ha sagt at man sliter med en 600-700 hk bil til og holde med de nyeste R sykklene, og "kameraten" vet VELDIG godt hva han snakker om, da han er en erfaren kar i bil/mc miljøet.. mellom 0 og 250-270 sliter man godt med og ta en sykkel, men ikke bland inn eieren av cossien, han har værken vært frekk eller noe mot meg da jeg møtte han på gata for 1 mnd siden.. asim... det er nok en helt annet sak :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 to mutch low tourq jeg sittet på jobben, og her har dem sperret all youtube/vg etc så får ikke sett på en film før jeg kommer hjem.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 har snakket litt med han cossie eierern, og en god kompis av han, cossie eieren er en hyggelig kar han. og kameraten hans (vil ikke nevne navn her) ha sagt at man sliter med en 600-700 hk bil til og holde med de nyeste R sykklene, og "kameraten" vet VELDIG godt hva han snakker om, da han er en erfaren kar i bil/mc miljøet.. mellom 0 og 250-270 sliter man godt med og ta en sykkel, men ikke bland inn eieren av cossien, han har værken vært frekk eller noe mot meg da jeg møtte han på gata for 1 mnd siden.. asim... det er nok en helt annet sak :P nå har ikke blanda han inn heller,men som jeg skrev langt før her i tråden så skal du jobbe bra med og ta en org "gammel"r1 feks...og det jeg sier er ikke ting jeg har hørt som mange andre på div forum.jeg stiller gledlig opp på en tur selv som sagt men det går litt trått om dan da jeg har har mere intr av og priotritere inntekt framfor og bygge ferdig sykkel. Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=4Jl9m--j2F4 Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havove Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Morsom tråd da:boxers Har lest igjenom hele nå på jobb, keep it up! Siter Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 haha javli mye artig i denne tråden , nå skjønner jeg hvorfor den er så lang =p MEN noen som vil ta å teste dette ? sånn at vi har det klart for de som trenger bevis =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 haha javli mye artig i denne tråden , nå skjønner jeg hvorfor den er så lang =p MEN noen som vil ta å teste dette ? sånn at vi har det klart for de som trenger bevis =) slapp av vi er enige om at eieren av cossie og jeg med sykkel skal møtes, tid og sted er hemmelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hvilken sykkel stiller du med da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Aprilia RS 125, ca 14 BHP!! Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Skal ikke undervurdere de RS'ene :) Har hatt 2stk selv. Men hvem kjører rundt med mindre hk enn det er orginalt ? =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Hvilken sykkel stiller du med da ? stiller med 2006 mod yamaha R1, ca 190 hk,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Motor eller hjul? Grunden til at jeg lurer er at denne har vel bare 180 på motor org. Så hvis du har 190 er den vel trimet? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 ja den er litt modifisert.. er estimert 190-200 i motor, er 188 orginalt. eller 178, husker ikke :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Her kjører en volvo stasjonsvogn v8 fra en R1.. Alt er mulig. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg