Boundish Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 vel sykkelen vinner vel in the end hvis personen som kjører sitter i en aerodynamisk stilling, å ligge i i 270+ me en volvi 240/740 er som å gjøre det samme med en murstein :P drag coefficency som ikke ligner grisen:P Siter 1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Hva er launch controll? :P Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 vet du ikke det? søk på youtube... Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Siden Cossien ikke stillte opp dukket eg opp med min Nissan :P http://uk.youtube.com/watch?v=yvojxFW6c94 Spøk til alvor, artig tråd dette! Ble det noe løp eller? :D Av en hel haug med løp mellom R sykler og blodtrimmede biler så vil eg tro R syklene vinner flest løp.. Rett fram løp altså ;) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 vet du ikke det? søk på youtube... Hvorfor har jeg på følelsen av at du ikke vet det selv? Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Hvorfor har jeg på følelsen av at du ikke vet det selv? Gud bedre! Launch Controll er en funksjon som gjør at du kan ha full gass ( på et gitt regulert turtall ) som gjør at turboen bygger trykk mens du står stille. Eksempel. ( han bygger 0.5 kilo turbotrykk! ) Så neste gang du slenger med leppa, HOLD KJEFT! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 såså folkens,,, ikke noen sinna folk i trafikken her nå , og ingen drittslenging på netten:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Og launch kontrollen skal også gjøre at du får mest mulig feste. Ikke bare optimalt trykk. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Og launch kontrollen skal også gjøre at du får mest mulig feste. Ikke bare optimalt trykk. :) Uten aktive differ og kraftfordeling kan da ikke launch kontrollen hjelpe på feste ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 er det sånn som m3 har kanskje...mest mulig effektivt turtall visa power og grip... det skal være proposjonaaaaalt..whooooo Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Var det ikke slik at den i M3en var sinnsyk svak og var anbefalt av BMW å bruke den minimalt? Søk på VisionBoy på youtube.com, er det en blå Supra MKIV med launch controll. Gir noen sinnsyke tider på 401 meteren :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Uten aktive differ og kraftfordeling kan da ikke launch kontrollen hjelpe på feste ? jo, om den begrenser turtallet, så begrenser den jo effekten også, og dermed sørger for at du ikke spinner deg bort. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 jo, om den begrenser turtallet, så begrenser den jo effekten også, og dermed sørger for at du ikke spinner deg bort. LunchControl med Antispinn da, med andre ord? Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 LunchControl med Antispinn da, med andre ord? Nei. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Så siden ingen svarer eller legger ut en video, antar jeg følgende: Bilen vant og det er fler her inne som må spise sine ord. Btw: All respekt til eieren av bilen. Har sett den på veien noen ganger og det ser ut til å være en MEGET pen bil!! Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg