SprinterTuning Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 sikkert r1en eller cossien som fikk motorproblemer og en av de maatte stoppe:) uavgjort.. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Bra gjort å hause opp til en duell på nettet, og så ikke tørre å legge ut resultatet.... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Så neste gang du slenger med leppa, HOLD KJEFT! Hvordan kan han slenge med leppa OG holde kjeft samtidig?:D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Mener å ha hørt at Cossin rasa girkassa på Gatebil på våler.. Men det er jo en stund siden, så vil jo tro at den er på veien igjen, men man veit jo aldri. Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Vet ikke om denne var lagt ut her allerede, men litt sånn uti her så kjører Jeremy rimelig fra en 600 RR med en Ariel. En av de beste øyeblikkene på TopGear dette :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Mener å ha hørt at Cossin rasa girkassa på Gatebil på våler.. Men det er jo en stund siden, så vil jo tro at den er på veien igjen, men man veit jo aldri. Tror jeg så cossien forrige helg. Var hvertfall en svart strøken cossie med vinge som kjørte frem og tilbake på motorveien forbi statoil på fjellhamar. Flere som mente at det var "han". hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Bra gjort å hause opp til en duell på nettet, og så ikke tørre å legge ut resultatet.... La oss konkludere med at begge feiga, og ble enige om å holde kjeft om "resultatet". Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 raset kassa på våler ja. har ikke snakket med han på en stund, så vet ikke hvor langt han har kommet med å få bilen på veien igjen. Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Tror jeg så cossien forrige helg. Var hvertfall en svart strøken cossie med vinge som kjørte frem og tilbake på motorveien forbi statoil på fjellhamar. Flere som mente at det var "han". hehe Du mener "HIM"... Da-ta-da I'm Captain Chaos, and this is my fathfull companion Cato. Say hello Cato! :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Du mener "HIM"... Da-ta-da I'm Captain Chaos, and this is my fathfull companion Cato. Say hello Cato! :thanks wtf? haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Ikke sett Cannonball Run med Burt Reynolds? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Ikke sett Cannonball Run med Burt Reynolds? hehe du kom meg i forkjøpet der larsen, Men nei, jeg tror ikke Alex har sett de.... ( jeg har den ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Råeste scenen det! "Anti-radar paint and turbo charged, no body can stop us now JJ, no body!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Råeste scenen det! "Anti-radar paint and turbo charged, no body can stop us now JJ, no body!" hehe. I know what we need, an amulanse, then we can go in super nano speed! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Ikke sett Cannonball Run med Burt Reynolds? hehe haha.. stemmer det Erik sier.. hakke sett den/de as. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg