Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Kawan min får jeg opp på bakhjulet i over 200, men med hjelp av clutch ja. Ikke å anbefale.. Det er fort nokk.... Det er også nok med en K i nok ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 -04 ZX7R Tsbusa? Trykkfeil eller? Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 vet ikek hva jeg ler mest av her jeg,mye av tullpraten eller att faktisk noen nesten la ut all personalia i en link her...skikkelig lurt i disse dager...hehe Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Åhh, herlig! Digger den tilbakeslags lyden, dump er for pyser :D Vingebil eller sedan? "Børna" som kjører sykkel? er vingebil ja... Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 vet ikek hva jeg ler mest av her jeg,mye av tullpraten eller att faktisk noen nesten la ut all personalia i en link her...skikkelig lurt i disse dager...hehe Det var jeg faktisk ikke klar over. Fjerna linken nå, men var en som quota linken. Sender han en pm nå Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordal Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Det du nå sier er at din Cosworth går bedre enn en 180 hk sykkel, som går i ca. 300 km/h? Bilen gjør 305 km på utregnet utveksling, fikk jeg vite da jeg snakket med eier i sommer. Han er btw ikke her inne, så du kan ikke snakke til han her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opuso Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Bilen gjør 305 km på utregnet utveksling, fikk jeg vite da jeg snakket med eier i sommer. Han er btw ikke her inne, så du kan ikke snakke til han her. utregner utveksling er en teori, i virkeligheten er det nok litt mere pes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Bilen gjør 305 km på utregnet utveksling, fikk jeg vite da jeg snakket med eier i sommer. Han er btw ikke her inne, så du kan ikke snakke til han her. Nå vet jeg ikke helt hvordan det du snakker om fungerer, men man må jo ta å tenke litt over aerodynamikk også da. Tror en Lamborgini har mindre luftmotstand enn en Sierra Cosworth. Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordal Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 utregner utveksling er en teori, i virkeligheten er det nok litt mere pes... Hvis bilen når turtallet som ble lagt til grunn i teoriutregningen, så er det jo ikke noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Vet ikke helt hva denne tråden går ut på, men, tror han med R1 gir seg ganske kjapt, pga den er en streetfighter ser jeg. Når man kommer oppi 180km/t med en streetfighter, er det IKKE lett å holde seg fast. Snakker av erfaring.... 8) blablablabla.. flying bullshit! om du ikke klarer å holde deg på en streetfighter i 180, har du lite å gjøre på å en sykkel:zzzz: Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Unnskyld for at jeg sier det altså, men du har ikke sjangs i havet engang... Greit nok, bilen din går noe styggbra, men mot Yamaha R1? Nei? =P Det du nå sier er at din Cosworth går bedre enn en 180 hk sykkel, som går i ca. 300 km/h? Har ca. 1 hk pr. kilo (tørrvekt) Ser ikke ut til at han gir full gass. En kamerat av meg, med en R1 fortalte meg at han går fint opp på bakhjulet i over 200 km/h... Hva får deg til å tro dette at det ikke går?.. Den vingenbilen er ikke en rs500, men så godt som, uten tvil en av norges råest bygde vingebiler uten tvil. Med effekten han kjører på. går denne bilen bedre 100+ oppover enn 0-100. så om de begge starter med flying start ville denne bilen glatt tatt R1. dette ser du flere forsjøk av på filmen. varierende av fart og hvem som starter først! under kontrolerte former og lik start har ikke R1 sjans.. desverre! BTW, løfter seg i 200?.. kjøss meg der det gror mose! dette får du fint til om du bruker clutch og/eller står oppreist på sykkelen! Så jævla sprek er ikke en "150hk" sykkel Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 (endret) blablablabla.. flying bullshit! om du ikke klarer å holde deg på en streetfighter i 180, har du lite å gjøre på å en sykkel:zzzz: hadde fightern til ;::,; ikke fuska noe som blei unallat og si her så hadde vel ting vært annerledes,men det siste klippet er en helt std 98r1 og starten der går på ett stykke over 100 for og si det sånn;)så tru hva du vill,hvem som klarer max toppfart på norske veier er vel en helt annen sak,desuten så er en kåpeløs sykkel over 240 noe helt annet enn en med kåpe,de som sier noe annet bør teste selv kasnje...og hvem mener att den fightern har 180hk?god helg.std r1 spretter ikke akkurat opp velvilig på hjulet i ovet 200 gitt"skål" Endret August 15, 2009 av FZR-Mannen Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 BTW, løfter seg i 200?.. kjøss meg der det gror mose! dette får du fint til om du bruker clutch og/eller står oppreist på sykkelen! Så jævla sprek er ikke en "150hk" sykkel 170 hk er vel mer riktig. Og vet ca. 200 km/h (Her spiller vind og annet med) vil du ha problemer med å holde deg på syklen, med mindre du gjemmer deg bak vindskjermen på en MC. (ja, misforstod deg, men nyttig informasjon =P ) Og det er så idiotisk å si at en bil tar en MC. MCen til en kamerat av meg gjør 0-100 på 2.5 sekunder(!) og har en toppfart på 310 km/h. Gi meg en bil (Som ikke snakker italiensk(Ferrari/Lamborghini osv), svensk(Koenigseggeseeggsesesggsgg) eller amerikansk(Saleen)) gjør det! Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 170 hk er vel mer riktig. Og vet ca. 200 km/h (Her spiller vind og annet med) vil du ha problemer med å holde deg på syklen, med mindre du gjemmer deg bak vindskjermen på en MC. (ja, misforstod deg, men nyttig informasjon =P ) Og det er så idiotisk å si at en bil tar en MC. MCen til en kamerat av meg gjør 0-100 på 2.5 sekunder(!) og har en toppfart på 310 km/h. Gi meg en bil (Som ikke snakker italiensk(Ferrari/Lamborghini osv), svensk(Koenigseggeseeggsesesggsgg) eller amerikansk(Saleen)) gjør det! ok, så nå sier du her at du har en kompis som heiser sykkelen sin sånn helt uten videre på hjulet i 200km/T og klarer 0-100 på 2.5sec, men å holde deg på sykkelen i 180 uten kåpe klarer du ei?.. du vet hva 2.5sec ER i aks?... om han klarer 0-100 på 4 skal han få credits! det er alt snakk om å holde den sykkelen nede på bakken under harde pådrag! du har tapt 2sec bare i starten fordi den late drittsykkelen ikke har noe liv før den kommer opp til 9.000rpm, og du bråstarter ikke akkurat der! nei! det er overhodet ikke dumt å si at en bil tar mc, det er fult mulig og bevist Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.