Gå til innhold

Cosworth vs Yamah R1

Ranger emnet

Asim

Anbefalte innlegg

hadde fightern til ;::,; ikke fuska noe som blei unallat og si her så hadde vel ting vært annerledes,men det siste klippet er en helt std 98r1 og starten der går på ett stykke over 100 for og si det sånn;)så tru hva du vill,hvem som klarer max toppfart på norske veier er vel en helt annen sak,desuten så er en kåpeløs sykkel over 240 noe helt annet enn en med kåpe,de som sier noe annet bør teste selv kasnje...og hvem mener att den fightern har 180hk?god helg.std r1 spretter ikke akkurat opp velvilig på hjulet i ovet 200 gitt"skål"

tror du missforstår meg litt sweety!

les engang til.

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 639
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok, så nå sier du her at du har en kompis som heiser sykkelen sin sånn helt uten videre på hjulet i 200km/T og klarer 0-100 på 2.5sec, men å holde deg på sykkelen i 180 uten kåpe klarer du ei?..

du vet hva 2.5sec ER i aks?... om han klarer 0-100 på 4 skal han få credits! det er alt snakk om å holde den sykkelen nede på bakken under harde pådrag! du har tapt 2sec bare i starten fordi den late drittsykkelen ikke har noe liv før den kommer opp til 9.000rpm, og du bråstarter ikke akkurat der!

nei! det er overhodet ikke dumt å si at en bil tar mc, det er fult mulig og bevist

Syklen gjør det på papiret jo. Og det er vanvittig fort. Og i høye hastigheter tar vinden tak i kroppen din. Finnes mange sykler som har bunndrag, du må bare finne riktig sykkel

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og btw hvis du mener alle r sykkler ikke kommer igang før 9000 så bør du vel kasnje prøve noe annet enn en 600;)

Correct me if im wrong, men har ikke Buell 1125R (Til dere bilfrelste: Deilig superbike) ganske så rått bunndrag?

Endret av CivicLars

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og btw hvis du mener alle r sykkler ikke kommer igang før 9000 så bør du vel kasnje prøve noe annet enn en 600;)

Enig! kompis som kjører desmosedici, og det skjer ting der før den når 9000rpm for å si det sånn...

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå snakker jeg om en helt typisk r sykkel. type ninja, r1, r6 what ever.. har ikke kjørt så mye av de sykla der. holder meg mest til crossere og motards der jeg kan løfte meg på bakhjulet ved 1500rpm;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda snakker du som om du har kjørt de hele livet ;)

jeg har prøvd noen JA.. har ikke kjørt alle NEI. og det jeg har opplevd selv har jeg full rett til å uttale meg om ettersom jeg selv har kjørt sykkel i over 9 år av diverse former motorsport. ergo. jeg klarer å kjøre sykkel om det er det du lurte på:zzzz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en volvo 240 diesel som kjører fra en trimma furia moped.

vettu hva.. den DER tror jeg faktisk ikke på!! AHHAHA!

volvo er uten tvil planetens treigeste................"fremkomstmiddel?!?".. så at den tar en trimma furia har jeg ikke trua på!:jackinbox:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vettu hva.. den DER tror jeg faktisk ikke på!! AHHAHA!

volvo er uten tvil planetens treigeste................"fremkomstmiddel?!?".. så at den tar en trimma furia har jeg ikke trua på!:jackinbox:

Siden du påstår 200sx er gromt(noe som er like sansynlig som å påstå at bush var USA's beste president gjennom tidene) så er det jo ikke verre enn å flise han her for deg da:

Jeg trur heller at du later som 200sx går så jævli bra, fordi du ikke har kjørt annet, klart det bør flytte litt på seg om det er 400-500hk, men i FORHOLD til effekten går det som ei bøtte med hønsemøkk.. Er du faktisk klar over at volvo har mer moment enn s38-bmw-motorer jevnt over når det gjelder benkepapirer og biler med rundt 1000hk, DET er rimelig heftig av en 4-sylindra motor?!!

Jeg har faktisk ikke sett en 200sx som går jævli bra enda jeg, enda jeg har vært på rudskogen på de fleste gatebiltreffene, den til brandmo med v8 twin turbo gikk bra, men det er jo ikke noe trist ca18det eller sr20det.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider