Kverna Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Er det nå jeg skal legge ut en video der samme sykkel holder unna for samme bil ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Er det nå jeg skal legge ut en video der samme sykkel holder unna for samme bil ? Ja takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Er det nå jeg skal legge ut en video der samme sykkel holder unna for samme bil ? Ja takk :) Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 ja?;) hva skjedde med denne tråden da? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Kverna tør ikke Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 then shut the fiznitz! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 26, 2009 Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 Kverna tør ikke Er vel ikke så pop for eier av bilen. Men gi meg en liten pm hvis den skal fjernes. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 nå snakker jeg om en helt typisk r sykkel. type ninja, r1, r6 what ever.. har ikke kjørt så mye av de sykla der. holder meg mest til crossere og motards der jeg kan løfte meg på bakhjulet ved 1500rpm;) kjører vel 450 crosser noen ganger i uka og litt 510motard på veien innimellom jeg kan vel ikke akkurat si det drar rundt på på 1500rpm akkurat:well:og sammeligen en r1 i samme bås som en r6 som du skriver her blir jo som og si att en 125crosser har samme draget som en 450 noe som blir rimelig på tryne...og denna tråden har tatt av igjen,bra med en god latter midt på natta:tannløs: Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 ikke bokstavelig TALT 1500rpm. men fra stille stående start ved ca 2000 løfter tarden min seg på hjulet uten clutch deretter er det bare å gire. det får du ikke til på en R sykkel uansett Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Nei, d får man ikke til på en R sykkel... La meg se den R sykkelen som har samma bunndraget som f.eks ktm 525, eller husabergs 650, eller husqvarna's 610. Det skal omtrent ingenting før de drar opp på bakhjulet. Grunnen vet alle. Så da slipper vi å diskutere det. :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Nei, d får man ikke til på en R sykkel...La meg se den R sykkelen som har samma bunndraget som f.eks ktm 525, eller husabergs 650, eller husqvarna's 610. Det skal omtrent ingenting før de drar opp på bakhjulet. Grunnen vet alle. Så da slipper vi å diskutere det. :D nettop:) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Nei nå skal jeg kværulere. Mye av grunden er kort hjulavstand og høyt tyngdepunkt. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 Men meste av grunnen ligger i en svær sylinder, mot 4 små i r sykler, som ikke reagerer før mange tusen omdreininger. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 27, 2009 Rapporter Share Skrevet August 27, 2009 det har ihvertfall ikke no med gear/ drev utvekslinga! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wankel-Power Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 (endret) her har du en audi s8 jeg knuste med min super-blackbird mc i sommer på autobahn...v10 med 450hk org. han jeg kjørte mot hadde 550(chippet)og fjernet da farts begrensningen. her er det en orginal blackbird på autobahn(han kan ikke gire kikkelig!). legg merke til forskjellen ellers går det ann å trimme sykler og som den cossien er :) http://www.youtube.com/watch?v=_gOCLzhztXo&feature=related ellers er det jo denne slageren... r1 slakker ned eller får problemer i det jageren blåser forbi Endret September 2, 2009 av Wankel-Power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg