DCA Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 altså...er ikke for å sværte cossien det blir diskutert her... cossien er uten tvil helt rå!! jeg digger cossie så...men er en diskusjon om at en R1 tar en 600hk cossie rett frem sånn egentlig når forholdene er der... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 ere mulig!!!ses til våren sier jeg bare....... Hvorfor vente til våren??? Bare vent til nest år... da... hahahah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/57276-storsta-lognen-du-noen-sinne-har-hort-fra-en-bilintressert.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 artig diskusjon det her. kan vi ikke bare la de kjøre stripa og se hvem som vinner? jeg har ca 250hk i GT'R en og raca min bror sin yamaha xt 350 med noen og 30 hk.. han holdt følge til 100km\h men da var det hadet..(rullende start) dvs (250/1330)= ca 0,19hk\kg vs (30 hk/190)=0,16hk\kg (med fører, dreiemoment er uvisst). det hadde jeg ikke trodd.. farn min sin xt 600 hadde jeg ikke klart å kjøre fra etter over 120km\t og min bror sin andre sykker 98' 750R ville jeg aldrig klart å holde følge med (rett fram, 125hk). det blir spennende å se hvem som vinner Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hvorfor vente til våren??? Bare vent til nest år... da... hahahah hvis du klarer å lese så ser du hvorfor.. Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 disse lærhomoene tror alltid de er raskest og kulest, men blir jo grisetukta av biler med mindre effekt/kg, se på nürburgring, rekorden for sykkel er nesten 2 MINUTTER tregere enn bil. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 jay..håper du kødder...:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 hvis du klarer å lese så ser du hvorfor.. DOH! Jeg mente ikke bare deg da.... din fjøsnisse... jeg mente alle i denne tråden som snakker om at dette ikke er mulig... også at de har en sykkel de kjører ifra bilen med... Still gjerne opp.. vi er klare fra mandag... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 :cool: ...alla fakta var ikke lagt på borde her heller,å vi ser jo hvordan en annen cossie klarte seg på noen snutter her,med så å si samme effekt.... Cosworth som du referer til i dette tilfelle hadde ikke "mer" enn 458hk... og mye mye mindre nm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 DOH! Jeg mente ikke bare deg da.... din fjøsnisse... svær i kjeften som vanlig ja...ohhhhhhhhh... Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 jay..håper du kødder...:) sykkel raskeste tid ever 7:48 (dauer? elns) bil raskeste tid ever 6:11 (bellof) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 DOH! Jeg mente ikke bare deg da.... din fjøsnisse... svær i kjeften som vanlig ja...ohhhhhhhhh... Se ironien i innlegget.. :) dette er internet... ikke mist nattesøvn over dette... verden går videre... Svær i kjeften? takk i like måte... du er ikke akkurat snill du heller... ikke kaste stein i glasshus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 sykkel raskeste tid ever 7:48 (dauer? elns) bil raskeste tid ever 6:11 (bellof) ohhh..big news...var vel noe alle visste og alle var enige om...noen skjønte visst ikke det... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FZR-Mannen Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 du er ivertfall den siste jeg mister nattsøvnen over...hehe...mors beste barn jeg"smile pent" tynt med glasshus her,prøv bodø... Siter No smoke,no fun! Big bore,høykomp,porta topp,store ventiler,Yosimura rs3,modda rs38r, spesial slipte ov 01 kammer,V&H powerpak,billet clutch+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 alle threads bør ha bilder Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg