Gå til innhold

Min Bruksbil: 99 Transporter TDI

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
sånn å forstå=) for bare vente å se...kan jo være en mulighet for at han vil selge de da...

 

Hei, stolene er desverre solgt.

 

Har faktisk skjedd endel med Transporteren mens jeg har vært borte, den er blitt hellakkert blant annet. Noen smådingser igjen så begynner det å bli bra.

 

Her er et lite sneakpeak, flere bilder kommer når jeg blir frisk fra lungebetennelsen...

 

attachment.php?attachmentid=110058&stc=1&thumb=1&d=1228490768

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Liten oppdatering her også...

 

Tok noen flere bilder idag, vaska i går men etter en tur til Fredrikstad så er den ikke veldig ren her...

 

Bilde_033.jpg

 

Bilde_030.jpg

 

Bilde_031.jpg

 

Har bestillt ny lysbryter slik at jeg får koblet til kurvelysa foran. I tillegg så har jeg kjøpt nytt venstrespeil og venter på et engelsk høyrespeil.

 

Videre skal TDI-emblemet i grillen fjernes, samme med merket bak. Dekslene rundt lyktene skal få en frisk ny sort lakk og VW-merket i grillen skal byttes mot et sort.

 

Xenon kommer også, samt at jeg bytter vindusviskerhendelen slik at jeg får Cruise-controll også... : klø :

 

Også blir det en sånn en her som Koolart har fiksa til meg... :)

 

1000012.jpg

 

Plutselig kom jo vinteren også og jeg fikk sjokk når jeg så hvor dårlige dekka foran var, så da bar det rett til Dekkshift...

 

Bilde_024.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin farge =) men skal du skifte til facelift font å en stygg grill ?

jeg sjønner facelift delen men den grillen :spider

 

Jeg skal IKKE ha facelift, og iallefall ikke den grillen.

 

Hvis du faktisk leste det som stod i innlegget så ville du ha skjønt det...

 

Jeg skrev nemlig dette:

 

Videre skal TDI-emblemet i grillen fjernes, samme med merket bak. Dekslene rundt lyktene skal få en frisk ny sort lakk og VW-merket i grillen skal byttes mot et sort.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Også blir det en sånn en her som Koolart har fiksa til meg... :)

 

1000012.jpg

 

/Bilde_024.jpg[/img]

 

mener du da vindaviseren som jeg ikke så før nå ? >,< damn hvor jeg kjika på bilde fø jeg så den :P

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel oppdatere litt her, siden det er en stund siden sist...

 

Jeg har nå kjørt 42000 km siden 1.desember og bilen har fungert upåklagelig...

 

Et lite besøk hos ES-Tuning avd. Østfold har det også blitt tid til og er meget fornøyd med momentet som er i bilen nå.

 

Har fått nye frontlamper også...

 

Bilde_023.jpg

 

Er blitt mange endringer i forhold til styling, felger etc. Siden dette er og blir en bruksbil så blir det moderat look på denne...

 

Bilen blir lakket AlpineWeiss, og svart dekor kommer også på. Jeg hadde lenge bestemt meg får å kjøre på MAX 16" hjul siden dette er en bruksbil, meeeeeen så var det d da...

 

Felger kom på i dag, 18" med 235/45-18 som er lovlige på bilen med sin lasteindex på 100.

 

Bilde_026.jpg

 

I morgen er det påsetting av senkesett fra H/R som senker 50mm.

Og på torsdag sendes den til lakkering.

 

Stay tuned... :deng

 

De sorte lyktene var stilige. Hvor fikk du ta i dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår