Gå til innhold

Review av Chemical Guys Jetseal, blitz og EZ cream glaze.

Ranger emnet


pirex

Anbefalte innlegg

Prøvde disse produktene på en bil idag, først EZ cream Glaze, så 2 lag med Jetseal (Trenger kun å vente 20 min mellom hvert lag, derav navnet jetseal) og avsluttet med Blitz, som er en spray sealent!

 

For å si det sånn, så kommer jeg til å bruke disse produktene MYE framover. Jetseal er nå min favoritt lakkforsegling, delt 1 plass med Wolfgang deep gloss paint sealent. Er godt å kunne bare vente 20 min før man kan legge på nytt lag. EZ cream glaze car sikkelig bra også, fikk en dypere farge på bilen. Mer gloss! Å avslutte med Blitz (spray sealent) var meget smart, fikk den rette "wet look".

 

Uansett, veldig bra produkter. Bildene er dessverre litt dårlig, pga dårlig kamera, dårlig fotograf og dårlig vær!

 

Kom gjerne med spørsmål/kommentarer!

 

Bilder.

 

DSC01086.jpg

DSC01085.jpg

DSC01087.jpg

DSC01089.jpg

DSC01090.jpg

Audi Allroad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanande. Jeg prøvde CG Maxi suds forrige uke. Var ikke dum den. Kjøpte en flaske Wet mirror finish også, men den får jeg vel sikkert ikke prøvd før til våren (frustrerende, har et sampler kit med Menzerna jeg vil prøve også).

 

OT: Lås inn våtslipepapirene deres! Min bedre halvdel har nettopp oppdaget at de er ypperlige for sliping av negler;)

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F##n Pirex....Du koster meg mer penger en kona gjør snart...

 

Det 3 kløveret tror jeg jeg skal ha meg, sender deg en PM en av de nærmeste dagene (hadde trengt disse i dag jeg:

 

IMAGE_252.jpg

 

Gode gamle Duragloss, men trenger en som kurer kjappere innimellom, rekker bare ett lag med DG105 når jeg har bilen bare 1 dag..Samt at EZ cream gir en bedre dybde også...

 

Så om det banker på hos deg en sen mørk og våt kveld, er det sikkert bare kona som skal slå bambus fliser under neglene dine, men pytt pytt....blank bil ER BLANK bil....he he

 

Se opp for en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår