Nikdev Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Snik markedsundersøkelse er bra hehe! Har dere prøvd ut nytt konsept i butikken siden du spør? Jeg har bare handlet på den i Ski, i mine øyne er den ryddig og grei butikk med ett logisk oppsett på vare sortemanget og hyllene Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja produkt opplæring er viktig men også tidskrevende så i oppstarten er det nok litt usikkerhet.Veldig greit å vite at butikken er ryddig og lett å finne frem i. Som sagt, all info mottas med takk ;) Jeg har et generelt dårlig inntrykk av kunnskapsnivået blant dagens bilrekvisitabetjening, så å ha kontinuerlig fokus på dette er et godt tiltak. Total hjernedødhet har jeg opplevd både på Torshov på Strømmen og Biltema på Alnabru, selv om begge disse har hederlige unntak. Etter en kjapp gjennomgang er jeg av den formening at dagens bilrekvisitasjapper består av 70% kunnskapsløse, 10% det dessverre har tippet over for på en eller annen måte og 20% bilentusiaster. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 10% det dessverre har tippet over for på en eller annen måte Haha! :uhhmmwhat?: Uvitende ekspeditører har jeg inntrykk av at det er over hele fjøla, med unntak av meknomen der de somregel har litt sans og samling.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Haha! :uhhmmwhat?: Uvitende ekspeditører har jeg inntrykk av at det er over hele fjøla, med unntak av meknomen der de somregel har litt sans og samling.. Der har vi veldig likt inntrykk, egentlig! Til og med på volvo i kongsberg synes jeg bare det er han gamlingen som har no som helst peiling på hva han prater om. På elkjøp derimot.. Bare en gjeng med saue-huer! Dette er ikke bra, man blir sliten og lei, og handler heller andre steder eller på nettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Må si at torshov har størst utvalg av bilstereo rekvesita. ;) I Sarpsborg, så er torshov, bilxtra og biltema innen gå avstand fra hverandre. Men eneste stedet jeg fant 50mm2 kontakter som så ok bra ut var på torshov. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jeg lekset opp en fyr på delelageret på Bilia Lillestrøm ganske ettertrykkelig og for "åpen mikrofon" her forleden. Ikke bare var delekunnskapen på et lavmål, men kunnskapene om kundebehandling og generelle regler om forbrukerkjøp var også fraværende. Han gikk tilogmed for å hente direktøren. Noen dager senere løste det seg til mitt beste... :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fireprint Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jeg lekset opp en fyr på delelageret på Bilia Lillestrøm ganske ettertrykkelig og for "åpen mikrofon" her forleden. Ikke bare var delekunnskapen på et lavmål, men kunnskapene om kundebehandling og generelle regler om forbrukerkjøp var også fraværende. Han gikk tilogmed for å hente direktøren. Noen dager senere løste det seg til mitt beste... :) Er det mulig å få se hva saken gjaldt? Nyskjerrig. :) Angående delekunnskaper så er min oppfatning av det at kunder ofte har tålmodighet til å vente at eventuelt svaret blir funnet frem via forskjellige hjelpemidler, uansett hvor "enkel" oppgave det kan virke som. Kundebehandling derimot er noe kunder ikke er så tålmodige med, med god rett. Og produkter kan læres. Det kan nok ikke kundebehandling i så stor grad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er det mulig å få se hva saken gjaldt? Nyskjerrig. :) Angående delekunnskaper så er min oppfatning av det at kunder ofte har tålmodighet til å vente at eventuelt svaret blir funnet frem via forskjellige hjelpemidler, uansett hvor "enkel" oppgave det kan virke som. Kundebehandling derimot er noe kunder ikke er så tålmodige med, med god rett. Og produkter kan læres. Det kan nok ikke kundebehandling i så stor grad. Jo, det hadde seg slik at jeg hadde kjøpt bremse- og forstillingsdeler for bortimot 10 000 kroner til bruks-Volvoen min. Da jeg skulle sette på kaliperene bak viste det seg at jeg hadde fått to stk venstrekalipere. Jeg fant ikke igjen originalkvitteringa, så jeg tok en utskrift fra nettbanken hvor det fremgikk at jeg hadde kjøpt varen hos Bilia en bestemt dato: http://forbrukerportalen.no/faq/kvittering2 Vel fremme hos Bilia ble jeg avvist siden jeg ikke hadde kvittering. Siden jeg hadde satt meg inn i saken på forhånd var jeg jo klar over mine rettigheter, og det ble selvsagt et herlig munnhuggeri oss i mellom. Jeg fikk ikke byttet kaliperen, men han noterte omsider nummeret mitt. Dagen etter fikk jeg en ydmyk telefon fra en annen kundebehandler som sa at jeg selvsagt skulle få byttet delen. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 http://forbrukerportalen.no/faq/kvittering2 Totalt offtopic, men visste jeg hadde sett den ett sted. Takker mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hadde ikke 24mm lang-pipe, noe som førte til 2 dypt skuffede kunder! Hehe :D ordna seg til slutt! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fireprint Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hadde ikke 24mm lang-pipe, noe som førte til 2 dypt skuffede kunder! Hehe :D ordna seg til slutt! ;) Det er ikke så ofte et slikt spørsmål dukker opp, mente jeg skulle ha den inne men "lang" var ikke der. Kan jeg få vite hvor du skal bruke den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Framdempere på 240 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fireprint Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Framdempere på 240 :) Du fikk ordnet det? Bestiller opp for deg hvis du ønsker. hmm 240.. dumpventil blandet med "backfire" smell som stort sett øredøvet meg på bensinstasjonen her om dagen? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Ja fikk ordnet det :) Nei, den vi skrudde på er strøken... Min går ikke =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Liker thorshov jeg, pleier å få gode rabatter der og menneskene er hyggelige og som regel veldig dyktige (liertoppen)! Trish (så på navnelappen)er jo rimelig ny og hun kn virkelig mye til å ha jobba der i så kort tid! Er så morsomt med den eldgamle momostolen som står til utstilling der med syk prislapp, som jeg vedder på dem ikke har solgt 1 stk av :D Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg