Torgeirs Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Prøver igjen. Har tenkt å kjøpe anlegg til bilen min. Tenker å bruke 10000-15000. Er litt usikker hva eg burde vektlegge og hva som er minst viktig. Spiller må være med i prisen. Er det noen forslag til hva eg burde kjøpe for å få god bass og høgast mulig lyd. Bilen er forresten ein Honda Accord 96 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 kjøp heller færre element med god kvalitet framfor mange middelmådige... focal sin acces serie er jo grei ellers har en jo hertz, morel+++ mulighetene er mange. men er greit at man hører på det før man kjøper... smaken er som baken..sist men ikke minst bruke gode kabler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeirs Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 ok, men meiner du eg burde kjøpe frontsett eller høytallere i hattehylla? Eller kanskje i begge? Er spilleren veldig viktig for lyden? i så fall hvor mykje burde eg koste på den innanfor det pengesummen eg vil bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 kjøp et godt frontsett. glem høytalere i hatthylla. du kan være heldig å få gode spillere til en grei penge hvis du kikker litt rundt.. ellers er jo alpine og pioner i toppen her tror jeg....skal du ha 1 5 kanals forsterker eller 1 monoblokk og 1 forsterker til? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1796 er jo f.eks grei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 du har PM:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg