Gå til innhold

"ulovlig gatebilkriminalitet"

Ranger emnet

TurboCG

Anbefalte innlegg

Lokalpolitiet stoppet en kamerat i går, fordi han hadde neonlys i bakruta. Ble stoppet av 2 politibiler faktisk. Hu ene dama mente at politiet skulle slå hardt ned på "gatebilkriminalitet" og ga han 1000 kroner i bot...

Fint land vi lever i gitt, hvor politiet virkelig bryr seg om at de kriminelle skal tas.

Hører til historien at dama sa: "si i fra om dette til alle de andre gatebilracer-vennene dine!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Utrolig gatebilkriminalitet det der gitt. Skulle folk bli utsatt for øyeskader av neonlyset han hadde i bakruta da eller?.

Sur 1000lapp det der, bedre at dem heller hadde sagt, at den slukker du, men du kan ha den på når du står parkert, tar vi deg igjen med denne på får du 1000 kroner i bot.

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ledd meg halvt ihjel om noen hadde sagt noe slikt til meg, for ikke snakke om hvis jeg satt på med dene personen, da hadde jeg sikkert dotte ut av bilen!!:D Faktisk verdt boten om man får høre slikt, hehe:)

Latterlige purk, de skulle no fått høre det når jeg etter et kvarters tid hadde hvert i stand til å snakke igjen etter latterkrampene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboCG

Det var faktisk 3 politutter som stod ved vinduet og snakket med han som fikk bot, de to mennene ville bare gi en advarsel, siden han bare hadde hatt lappen i 2 uker, men dama ville ikke gi seg, og tilslutt ble det bot. Snakk om tøfler :P

Ja visst faen,er det mulig, dem har blitt politi, men 2 mannfolk klarer ikke å si at dette blir bare en advarsel.

Noen er bare for herskesyke.

Ikke akkuratt løsgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HondaGirl

Uff uff, fjerner WunderBaumen som henger fra speilet inni bilen..

Hvem vet, kanskje det også er kriminelt...

Var på 'omregistreringskontroll' med første bilen min på biltilsynet.

Da fikk eg klar beskjed om at eg ikkje slapp ut at av hallen før eg tok vekk det som hengde i speggelen. (Wonderbaumen)

Skjønna ikkje kva mannen prata om i starten. Såg etter noko som han kansje hadde hengt fra seg på ein speggel eller noko.

Når eg til slutt forsto kva han meina så trudde eg ikkje mine eigne øyrer.

Var vist til hinder for sikten min....

Fåkk åff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ODD

Var på 'omregistreringskontroll' med første bilen min på biltilsynet.

Da fikk eg klar beskjed om at eg ikkje slapp ut at av hallen før eg tok vekk det som hengde i speggelen. (Wonderbaumen)

Skjønna ikkje kva mannen prata om i starten. Såg etter noko som han kansje hadde hengt fra seg på ein speggel eller noko.

Når eg til slutt forsto kva han meina så trudde eg ikkje mine eigne øyrer.

Var vist til hinder for sikten min....

Fåkk åff!

Seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider