TurboCG Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Lokalpolitiet stoppet en kamerat i går, fordi han hadde neonlys i bakruta. Ble stoppet av 2 politibiler faktisk. Hu ene dama mente at politiet skulle slå hardt ned på "gatebilkriminalitet" og ga han 1000 kroner i bot... Fint land vi lever i gitt, hvor politiet virkelig bryr seg om at de kriminelle skal tas. Hører til historien at dama sa: "si i fra om dette til alle de andre gatebilracer-vennene dine!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Hipp hurra for at de tar de som har neonlys i bakruta og gir de bot slik at sigøynerne i Oslo kan får gratis Mercedes på bøtene vi må betale.. HIPP HIPP HURRA! Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Mye luringer i uniform for tiden ja....well Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Utrolig gatebilkriminalitet det der gitt. Skulle folk bli utsatt for øyeskader av neonlyset han hadde i bakruta da eller?. Sur 1000lapp det der, bedre at dem heller hadde sagt, at den slukker du, men du kan ha den på når du står parkert, tar vi deg igjen med denne på får du 1000 kroner i bot. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Dette her er faktisk noe av det dummeste jeg ha hørt..Nå går jo lærhomsene helt over styr!:rolleyes: :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 det som er så rart er at det ikke er kriminelle handliner når det gjelder bil (med mindre du med overlegg kjører ned noen eller.no da). Det er Forseeleser... men men. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by TurboCG Hører til historien at dama sa: "si i fra om dette til alle de andre gatebilracer-vennene dine!" Da hadde jeg ledd ass lol Snakk om å ha sett for mye på 2 Fast 2 Furious. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Oktober 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Det var faktisk 3 politutter som stod ved vinduet og snakket med han som fikk bot, de to mennene ville bare gi en advarsel, siden han bare hadde hatt lappen i 2 uker, men dama ville ikke gi seg, og tilslutt ble det bot. Snakk om tøfler :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Jeg hadde ledd meg halvt ihjel om noen hadde sagt noe slikt til meg, for ikke snakke om hvis jeg satt på med dene personen, da hadde jeg sikkert dotte ut av bilen!!:D Faktisk verdt boten om man får høre slikt, hehe:) Latterlige purk, de skulle no fått høre det når jeg etter et kvarters tid hadde hvert i stand til å snakke igjen etter latterkrampene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by TurboCG Det var faktisk 3 politutter som stod ved vinduet og snakket med han som fikk bot, de to mennene ville bare gi en advarsel, siden han bare hadde hatt lappen i 2 uker, men dama ville ikke gi seg, og tilslutt ble det bot. Snakk om tøfler :P Ja visst faen,er det mulig, dem har blitt politi, men 2 mannfolk klarer ikke å si at dette blir bare en advarsel. Noen er bare for herskesyke. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaGirl Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Uff uff, fjerner WunderBaumen som henger fra speilet inni bilen.. Hvem vet, kanskje det også er kriminelt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 bra du sa ifra om dette..kjører selv med 2 små neonrør i bakvinduet..får se om jeg gidder å demonteree eller putre videre..har blitt stoppet av politi med de på..de sa ikkeno..men nå er jeg ihvertfall klar over det.. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 De politi damene skulle vel vise at de hadde bein i nesa og at de også kan klare en mannsdominert jobb. For noen nisser, bruk skattepenga våres på noe mer nyttig :mad: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ODD Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by HondaGirl Uff uff, fjerner WunderBaumen som henger fra speilet inni bilen.. Hvem vet, kanskje det også er kriminelt... Var på 'omregistreringskontroll' med første bilen min på biltilsynet. Da fikk eg klar beskjed om at eg ikkje slapp ut at av hallen før eg tok vekk det som hengde i speggelen. (Wonderbaumen) Skjønna ikkje kva mannen prata om i starten. Såg etter noko som han kansje hadde hengt fra seg på ein speggel eller noko. Når eg til slutt forsto kva han meina så trudde eg ikkje mine eigne øyrer. Var vist til hinder for sikten min.... Fåkk åff! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by ODD Var på 'omregistreringskontroll' med første bilen min på biltilsynet. Da fikk eg klar beskjed om at eg ikkje slapp ut at av hallen før eg tok vekk det som hengde i speggelen. (Wonderbaumen) Skjønna ikkje kva mannen prata om i starten. Såg etter noko som han kansje hadde hengt fra seg på ein speggel eller noko. Når eg til slutt forsto kva han meina så trudde eg ikkje mine eigne øyrer. Var vist til hinder for sikten min.... Fåkk åff! Seriøst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg