darkblue Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Det er som mange som er så forbanna idioter som besitter maktstillinger. At dem har ett tragisk liv må faktisk også gå ut over oss andre. Dem skal følge dem lovene som er vedtatt, ikke dem lov tydningene, og vridningene dem klarer å tolke en lov til. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by TurboCG Lokalpolitiet stoppet en kamerat i går, fordi han hadde neonlys i bakruta. Ble stoppet av 2 politibiler faktisk. Hu ene dama mente at politiet skulle slå hardt ned på "gatebilkriminalitet" og ga han 1000 kroner i bot... Visste at politiet i Ski er kontrollkåte, men at de bøtelegger folk for neonlys er første gang jeg har hørt. Norge er et så utrolig bilfiendtlig land - de som liker bil i dette landet blir sett på som kriminelle. Rart fenomen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Det ODD skriver er nok helt sant. Biltilsynet i Sogndal er nemlig sånn. En annen gang fikk han beskjed om at han hadde ikke lov å kjøre med "sånne alt for breie felger". Disse var da en tomme smalere enn originalt. Broder'n dreiv og skulle prøve å godkjenne golfen sin med "økt effekt":D , husker ikke hvor mye.. han fikk da til svar at max effekt han kunne få lov å ha i denne var 110 hk. Det er da 112 hk originalt. Det fins MANGE fler sånne tilfeller derfra. Forøvrig tror jeg at jeg har utviklet et personlig hat mot alle politidamer, og jeg tror ikke jeg blir kvitt det. Jeg går ikke mer innpå det, da det står en del om det in en annen tråd et sted her. Maktsjuke helveterangry Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 EN ting å si til det: lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by ODD Var på 'omregistreringskontroll' med første bilen min på biltilsynet. Da fikk eg klar beskjed om at eg ikkje slapp ut at av hallen før eg tok vekk det som hengde i speggelen. (Wonderbaumen) Skjønna ikkje kva mannen prata om i starten. Såg etter noko som han kansje hadde hengt fra seg på ein speggel eller noko. Når eg til slutt forsto kva han meina så trudde eg ikkje mine eigne øyrer. Var vist til hinder for sikten min.... Fåkk åff! Er jo helt utrolig .. Biltilsynet .. :rolleyes: BAH! Var på kontroll med min gamla bubbla for et par år siden, EU sådan. En av mange ting : Hadde et kompressorhorn framme som er tydelig frakoblet - Bare dradd ut plussledningen. Fikk med en gang han oppdaget dette strengt "Er dette bare frakoblet for anledningen, eller?". Jeg svarte som sannt var, "Ja, selvfølgelig". :D -"Den må du ALDRI montere igjen!" lol Hadde forøvrig sikkert 200db på eksosanlegget og et GT ratt liggende i baksetet. -Også demontert for anledningen. Og seff en stor klase wonders i ruta .. Og litt neon omkring .. Var nervøs for felgene og glassfiberskjermene. Ingen støtfangere eller noe .. -Ble påbudt på akkurat den modellen, men de fant ikke datoen i sin lille bok :D .. Ingen anmerkninger. Flax .. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by TurboCG Lokalpolitiet stoppet en kamerat i går, fordi han hadde neonlys i bakruta. Ble stoppet av 2 politibiler faktisk. Hu ene dama mente at politiet skulle slå hardt ned på "gatebilkriminalitet" og ga han 1000 kroner i bot... Fint land vi lever i gitt, hvor politiet virkelig bryr seg om at de kriminelle skal tas. Hører til historien at dama sa: "si i fra om dette til alle de andre gatebilracer-vennene dine!" Du kan faktisk saksøke den maktgale lesbiske fitten for injurier, ettersom hun presterer å si til deg at du er en krimenell fordi du har noen lys i bakruten som "du tilfeldighvis" hadde glemt å slå av etter at du brukte de til arbeidslys bak i bilen da du monterte anlegg. :D Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 "Hadde bilen blitt oppfunnet i dag hadde den nok blitt forbudt." Sitat fra en eller annen sjef i Daimler Chrysler. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Her snakker vi glimrende prioriteringer og vel plasserte skattepenger !!fucku bullshit Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by LilleGud det som er så rart er at det ikke er kriminelle handliner når det gjelder bil (med mindre du med overlegg kjører ned noen eller.no da). Det er Forseeleser... men men. tingen er jo den at i norge "er det" jo forbudt/kriminelt å eie/kjøre bil!! hehe hadde nok hvert i samme situasjon som robert hadde det skjedd meg.. hadde ikke kunne stått oppreist på 1 time av smerter i magen..hehe "Hadde bilen blitt oppfunnet i dag hadde den nok blitt forbudt." Sitat fra en eller annen sjef i Daimler Chrysler smart mann det der..og (dessverre) har han jo rett..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Kan de bøtelegge deg for å ha neon inne i bilen da? Er det ikke utvendig som er ulovlig å kjøre med? Vil det da si at alt utstyr som f.eks gearkuler med neon er ulovlig? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 så fort du har noe småtteri som neon på bilen tar de deg og gir deg bot men biltyvene driter de i, da er saken henlagt før den er åpnet... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by bmw-bergen Kan de bøtelegge deg for å ha neon inne i bilen da? Er det ikke utvendig som er ulovlig å kjøre med? Vil det da si at alt utstyr som f.eks gearkuler med neon er ulovlig? Ja, så lenge det kan sees fra utsiden av bilen underkjøring. Tviler på at de sier noe på neon girspak da, hvis den ikke lyser noe alvorlig. Er jo utrolig harry med neon da....... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Skikkelig idiotisk sakt av politiet, men slår nok ikke denne kompisen. Originally posted by Gromit Hipp hurra for at de tar de som har neonlys i bakruta og gir de bot slik at sigøynerne i Oslo kan får gratis Mercedes på bøtene vi må betale.. HIPP HIPP HURRA! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Jeg hadde politi bak meg i Lillestrøm engang i en bmw med kald katode lys i bakruta. Så i speilet, og POLITI lyste opp i grønt i speilet mitt, jeg skrur dem av, og 5 sekunder etter stopper motoren, registerreima røyk, og jeg kjørte inn til siden. De gjorde ikke annet enn å kjøre forbi, så det er noen snille tanter/onkler der ute :) Det hører til historien at jeg kjøpte meg en ny motor :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Noen engler i alle yrker vettu ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg