taxidriver Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 kjerring purk er klart den værste purken, for da skal de vise seg fram og hele pakka.. bitches:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Kansje litt fordommer? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Jeg fatter ikke hva dere klager over! Dere VET at neonlys er forbudt, men allikevel monterer dere det og "håper at ikke purken ser det". Hvor dumme kan man bli? Når dere kommer susende opp og ned Karl Johan på natta eller på E18 for den saks skyld, tror dere at dere ikke synes da? Har dere ikke på neonlys for å bli SETT? :rolleyes: At noen politifolk da velger å gi dere forenklet forelegg for neonlys, er jo seff trist, men de kan faktisk bruke skjønn å gi advarsel også. Noe jeg nok hadde gjort, hadde jeg vært en slik "lærhomse", ifølge dere. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Har vært i snakk med en politi bekjent av meg.. om neon lys og etter som jeg skjønte er ikke neon lys ulovlig..altså etter boken. De skal bare ikke blinke eller være blå... *Det skal sies at jeg ikke har SETT loven slik den er skrevet..* Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by sirwicked Har vært i snakk med en politi bekjent av meg.. om neon lys og etter som jeg skjønte er ikke neon lys ulovlig..altså etter boken. De skal bare ikke blinke eller være blå... *Det skal sies at jeg ikke har SETT loven slik den er skrevet..* Vegtrafikkloven vet jeg har noe ang utvendig lys i en bil, innvendig derimot er lovlig så lenge det ikke sjenerer trafikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by aryx Vegtrafikkloven vet jeg har noe ang utvendig lys i en bil, innvendig derimot er lovlig så lenge det ikke sjenerer trafikken. hva med dissa lastebil førerane da?? de trucker jo rundt med masse blå lyst (annet lyst oxo for den saks skyld) i front ruta.. har de en spesiel ordning så at de slepper bot/pålegg/advarsel da eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Ulovlig gatebilkriminalitet?? Finnes det Lovlig gatebilkriminalitet? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Hadde snakket med en advokat før jeg hadde betalt den boten..:mad: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hist Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Viking067 Ulovlig gatebilkriminalitet?? Finnes det Lovlig gatebilkriminalitet? Nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Da har jeg pratet med 3 forsjkjellige politifolk.og fått bekrefet dette fra samtlige : Neon lys inni/under bilen er 100% lovelig med følgende unntak! Det er da : Blått lys! (utrykningskjøretøy) og blinkende lys (irrelevant hvem farge(utrykningskjøretøy igjen)) annent en dette er det helt lovelig! Unntak er da feks lastebiler (Bred transport) etc.som SKAL ha orange "saftblander" Mvh Fashen Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Mk2-16v De politi damene skulle vel vise at de hadde bein i nesa og at de også kan klare en mannsdominert jobb. For noen nisser, bruk skattepenga våres på noe mer nyttig :mad: Hahahah, right on! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet November 1, 2003 Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 Originally posted by The cowboy hva med dissa lastebil førerane da?? de trucker jo rundt med masse blå lyst (annet lyst oxo for den saks skyld) i front ruta.. har de en spesiel ordning så at de slepper bot/pålegg/advarsel da eller?? De lysa kan skrus av/kobles fra ved passende anledninger... Og når det gjelder bøter/kontroller så er det svært få som blir kontrollert så mye som lastebilsjåfører. Er forresten forbudt med mer enn 2/4 tusenmetere pga max antall lux. Med det gjelder ikke utenlandske biler, derav mange med en haug lykter. Og seff de norske som håper at myndigheten ser igjennom fingrene på det pga aktuell strekning... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg