Uno_Racing Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Har et anlegg i min bil akkurat nå som består av 2 diskant av Sony(bak), 2 diskant av phillips (frem,småe) og to subber av Rockford Fosgate som drives av en ganske liten forsterker. Forsterkeren yter usle 400w mens kun den ene subben alene er 550w. Alikevell er det godt trøkk i subbene! Men når jeg når et visst volum(rundt 25-26, går max 40) kutter spilleren ut og starter på nytt. Og når jeg spiller på vol 25-26 blinker lysene i takt med subbene. Kan dette fikses ved å lade batteriet bare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 oppgrader kabler til forsterker, batteri/dynamo, og spesielt jordinga mellom batteriet og karosseriet. det hjelper nok ikke mye og lade batteriet. Evt. er dynamoen din kansje på tur til og ta kveld Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uno_Racing Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 kablene til forsterker e helt ny så tviler det er problemet. Skal se litt på kabler fra batterli til karosseri, har ikke sett så mye på de. Hjelper det ikke i det hele tatt å lade batteriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Gjør som codegen seier + oppgrader kablene til spiller. Kor tjukke kabler har du til forsterkeren? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 lol... også må du få deg noen mellomtoner ;) Du må gjerne nevne merket på forsterker og sub også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sqwannabe Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 lol... også må du få deg noen mellomtoner ;) ikke sikkert han trenger mellomtoner... mange nå til dags, som bare hører på slik plinplong musikk (trance++) og da trengs det å gjengi en pling, en plong(diskanter) og masse dunkidunk baki:fatality: Edit: ble kanskje litt OT dette eller?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uno_Racing Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Har JBl forsterker nå, kjøpte ny i forgårs:) de to subbene er rockford fosgate begge to.. Er usikker på hvor tykke kablene er ,men er brukt til et større anlegg før! så kablene skal være tykke nok for mitt også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Har et anlegg i min bil akkurat nå som består av 2 diskant av Sony(bak), 2 diskant av phillips (frem,småe) og to subber av Rockford Fosgate som drives av en ganske liten forsterker. Forsterkeren yter usle 400w mens kun den ene subben alene er 550w. Alikevell er det godt trøkk i subbene! Men når jeg når et visst volum(rundt 25-26, går max 40) kutter spilleren ut og starter på nytt. Og når jeg spiller på vol 25-26 blinker lysene i takt med subbene. Kan dette fikses ved å lade batteriet bare? samma skjer hos meg å... tar jeg det litt høyt så kutter BASSEN ut.. men alt annen spiller.. men hos meg er det batteriet.. er 10v på forsterkeren når den kutter ut:O:O men får nytt i dag så får se:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg