suggen Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Hvilken 10" trenger bitteliten kasse, men spiller DYYYPT og kontrollert fordet? Bør også tåle en slant med watt;) Skal i en clio, mao en liten konebilting:D Takker for svar/forslag:) Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Jeg har brukt/bruker MA elimenter... De har funka bra for meg. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craaash Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Alpine sine Type-r elementer på 10" skal gå ned til 28 Hz. Og er 300W RMS.. Di trenger en kasse på rundtom 17l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Cadence Wild Beast skal bare ha lukket kasse på 10,2-32,3liter... Avhengig av hvordan den skal spille. Tåler 600watt RMS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Eller så har Lightning Audio 10" elementer som trenger fra 8liter og oppover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 har en bitte liten vibe 10" på soundpressure spiller noe sinnsykt. fikk bakoversveis nå jeg hørte den første gang. Du må nesten oppleve det for å skjønne det. Fjorårets modell fikk best i test i sverige og årets er enda råere. Den er vankselig å beskrive, bare sleng deg i bilen og kom hit å hør på den Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Alltid vanskelig. Pris er jo et viktig kriterie her, og hva slags pulver den får. Har du hørt om Resonant Engineering før? Ta en titt på www.respl.com og bli overbevist. Er snart tilgjengelig i Norge. Ellers har du jo Eton, spiller meget detaljert. Finnes jo selvsagt mange andre gode subber, men husk at det er dine egne ører som avgjør hva som er best for DEG. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Tenkte på en sub i prisklassen 2,5-3k Kunne tenke meg å høre polk, men finner ingen som forhandler det... Ellers er jeg åpen for alt:) Skal en tur til eltek for å høre på XLS-greia de selger, den trenger jo bare 14liter kasse...da får jeg jo plass til en kasse pils i bagasjen og da:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 for den summen så får du råd til viben i ferdig kasse som er spesial lakkert i england og med alu turboport. veldig fin kasse. kommer på 3534,- for element ferdig i kasse det er jo ikke så langt til lillestrøm heller da, så viss du får tid så får du komme innom. tror nok ikke du blir skuffa Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by suggen Tenkte på en sub i prisklassen 2,5-3k Kunne tenke meg å høre polk, men finner ingen som forhandler det... Ellers er jeg åpen for alt:) Skal en tur til eltek for å høre på XLS-greia de selger, den trenger jo bare 14liter kasse...da får jeg jo plass til en kasse pils i bagasjen og da:D Når du skal lytte til XLS'en ha i tenkene at dette er en bass som spiller ganske korrekt, så ikke forvent noen imponatorfaktorer. Problemet med XLS er også at dem tåler begrenset med effekt, så ikke prøv å mat den med stor forsterker, da går det galt. Men om du ikke har ekstreme krav til lydtrykk så en denne bassen meget ok. Tl prisen du nevner er dem mange spennede basser. Jeg nevner noen: - Eton 10-620Hex (ligger ørlite grann høyere) - Resonant Engineering SE10 - Alpine Type R Det finnes flere, men disse kjenner jeg best til. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg