Tobben1222 Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 trimme når du allerede har nesten 200gamp? where's the point? tenkte litt på tyngden i forhold til motoren;) Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 hvor mye tyngre er en bmw på 187 gamp enn en volvo 240 på 136gamp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 hvor mye tyngre er en bmw på 187 gamp enn en volvo 240 på 136gamp? trur BMWen er litt tyngre enn volvo 240? når vi ikkje ser utifra motorene.. Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 trur BMWen er litt tyngre enn volvo 240? når vi ikkje ser utifra motorene.. gøy med stor motor å da:P BMW er vel ikkje så populære på bud heller vil eg tro.. Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 neida, bmw er vel på lik linje, men sant at bmw trenger litt mer for å hevdes med, trur egentlig bare at understell og dekk er det man burde koste på når man kjør bmw. ser alt for mye av bmw'er med masse kraft dem ikke får ned i bakken.. joa, er bmw'n fin,går bra og ligger godt på veien så forsvinner dem rett som det er dem også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 Noen som har oppskrift til hvordan buret skal bygges?? skal montere det i bilen no..:) Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben1222 Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 vell, no har det seg sånn at eg er snart ferdig med denne bilen:) det er foresten skuleprosjektet mitt..men så lurte eg på å lage en bil til!:P bare for å vise læreren at eg skal få beholde toppkarakteren=P kor lang tid trur dere eg vil bruke på den andre bilen vist eg jobber med den hver veke? eg har frist på 3måneder før prosjektene i klassen skal vere ferdige:) No tenker eg på å bygge om en BMW 323 vist den blir min da:P skal eg gå for dette sidespranget? Siter bmw 528i (bilcross)borte på bud. Toyota Starlett (bilcross) borte på bud. Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud. Opel Calibra 2l 16v (bilcross). Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 en 5 serie med bra understell er en finfin bilcrossbil det:) Kan minne litt om volvo sier mange, har vurdert en sjøl faktisk:) Kjenner Jan Håkon Hofton som blei 3 i landsfinalen 05 med bmw, så har fått litt info av han! jeg var hos den store jan Håkon i dag :P han kjørte en E30 med 2,8 motor (m20b28)med chip i 05. og i 06 kjørte han med en 5 serie den sier han var veldig god og kjøre. han hadde en 3,5 i den da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Jepp stemmer det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 han ville fåresten kjøpe 528i min som jeg har stående, til årets løp men tengte jeg skulle ha den selv. så kan henne jeg bygger den til klubb mesterskapet her i sigdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg kjørte klubbmesterskapet til sigdal nå i høst! Gjorde du også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 nei da ole martin skal vel prøve meg får første gang nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 nei da ole martin skal vel prøve meg får første gang nå Hvem er du a? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 så bjørn ola var kartleser på rally hokksund i dag ole!. tøft a gitt;) var reine bilcross møtet på servicen der i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Bilder av bmwèn din da Tobben1222? :D Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg