K3nt_ Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hehe.. jeg driter i fotball egentlig. Bare moro.. Ingen av mine bergensiske venner vil akseptere det. Det jeg ville frem til er at festen ville jo ha verdt deiligere om dere kunne hatt den i helgen? Etter kampen da brann spillte? Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Neida, vi fester bare enda mer nå... og på søndag blir det enda en fest! Fester i 44 år, når neste seriegull er et faktum! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3082160.ece Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hva skal bergenserene bruke på pokalen sin? Autosol? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Hva skal bergenserene bruke på pokalen sin? Autosol? Sjampis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg