Gå til innhold

Tråden om min '99 320d

Ranger emnet

ost_ost_89

Anbefalte innlegg

Min første bil ble hentet for en månedes tid tilbake.

En dønn original 1999mod BMW 320d med 120k på telleren.

Er ikke så mye jeg har fått kjørt den enda, pga lappen som ikke har kommet i posten enda.:pimp Men er sålangt veldig fornøyd med bilen.

Var på EU kontroll for en uke siden og der oppdaget de en lekasje i fremste katalysatoren. Forhørte meg med en bekjent som har hatt lik bil og han hadde hatt samme problemet. Han måtte ut med 5500kr for katalysatoren+ arbeidet. Har sett på gs og et par andre forhandlere, og prisene er så godt som like. Men spør likevel: Er det mange som har hatt problemet? Og hvor er den billigst?

Legger til noen bilder, selv om de er dårlige. Skal ta noen bedre bilder litt senere, men bilen står inne nå siden vinterdekkene er utslitte. Er det forresten noen som har noen originale 16" vinterfelger til salgs? Skal selvfølgelig vaske og polere bilen før mere fotografering:smilbmw:

Bilens tilstand pr dags dato er "dønn original". Men har litt lettere planer til innkjøp ettersom pengene strekker til. Kan vel ta litt tid med lærling-lønn da men;

Blinklys fram og side

clear LED baklys

Angel Eyes

Xenonlook/Xenon

Få inn en sub

Nye sommerhjul

Crome grill

senk

eksos

Chip

P9250620.jpg

P9250614.jpg

P9250613.jpg

P9250615.jpg

DSC00085.jpg

Det hadde vært fint om noen av spørsmålene mine ble besvart;)

BMW - The Ultimate Driving Machine

'02 BMW 320Ci

'65 Ford Taunus 17M

'95 Ford Mondeo V6 2.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, får håpe det.:)

Problemet med katalysatoren er fleksi-delen som går i oppløsning med tiden. Så en brukt en vil sikkert fort få samme problemet, hvis den ikke allerede har det.

Ringte til GS bildeler i dag og fikk en mere hyggelig pris på en uoriginal katalysator. De skulle ha 3500,- for den.

Da var jeg bare på utkikk etter originale 16" felger hvis det er noen som har:hello:

BMW - The Ultimate Driving Machine

'02 BMW 320Ci

'65 Ford Taunus 17M

'95 Ford Mondeo V6 2.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider