Margido Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Har renska opp litt i tråden nå. Selvom dere har meninger om bs-bildeler, hold dere saklige så kanskje dere får svar hos "bsbildeler". Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Speedyracing - Hva sier det om deg da, at du bestiller ting du ikke engang har råd til å hente? Mener nå at den eneste feilen i din erfaring med BS, er å finne i deg selv. Og endatil, hvis du ikke engang har råd til bildeler til 300kr inkl frakt, så har du F**N ikke noe i bilmiljøene å gjøre, for de fleste folk MED hjerne vet at alt som har å gjøre med bil og dens (ekstra)utstyr koster penger, ofte ganske store summer. Det er grenseløst frekt å stemple en hel bedrift som svindlere når det er du selv som har bæsja på leggen. Selg bilen og kjøp deg busskort, hvis du har råd da.. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Speedyracing) Fraktprisene står oppgitt på hjemmesiden, kr 118+4,8% av summen er vel det du betaler, + evt postoppkrav. Dette ser du jo, og også totalprisen, før du trykker "bekreft". Prisene er lavere enn Postens satser i de fleste tilfeller. Om du ikke henter ut pakken, og den går i retur, så blir det dobbelt så mye frakt (to veier). På et par speiladapter ville jeg kanskje valgt brevpost om du skulle ønske å kjøpe en annen gang også. Prisen på adapterene er i alle fall bra, og hva Posten tar for å sende ting i Norge for de ta på sin kappe. Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Margido - takk Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_tweety Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Jeg er fornøyd med bs. Noen ganger tar det litt tid, men det gjør det jaggu hos flere også. Siter 06 BMW 535 Familiebilen. 04 VOLVO V70 R Firmabil Hobby: ESCORT COSWORTH GR A Bakkeløp 92 SIERRA COSWORTH Prosjekt for vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 skal aldrig handle på bs noe mere bestilte speil adaptere til 100 lapp og port ble på nesten 200! fra sandefjord til horten WFT! så sende dem tilbake for hadde ikke penger til og hente dem. så ble ringdt opp og spurte hvorfor vi ikke skulle ha dem og om di skulle sende dem en gang til. så tenkte jeg greit jeg trenger dem jo men det dem ikke fortalte var att nå ble prisen 600!! helvete måtte betale regninga for begge ganger den var sendt! så 600 for ett par speil adaptere som egentlig koster rundt 100 kr BS BULL SHIT! BILDELER ! SVINDLERE! Hahahaha, for en komplett idiot du er. Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dille Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Heisan BS! Bestilte intercoolerkitt til CA18DET her om dagen. Det sto "bestillingsvare" på produktsiden... Betyr det at dere må bestille fra et eventuelt hovedlager eller noe sånt??? Tar det lang til til dere har det? Marius Dille Ordrenr: 17744 Siter Nissan Silvia S12 CA18DET edition.(Prosjekt) http://www.nccn.no Volvo 850 2,5l 5syl sedan (Bruksbil) www.namsosgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 hmm.. ser kje ut som eg kommer til å bestille så møkje på bsbildeler nei... Eg bestillte på http://www.pedersen-racing.no her om dagen. å det er den beste servicen eg noen gang har opplevd, utrolig kjekke og behjelplige folk. Eg fekk delene på noen få dager, men d var ett knust lykteglass, eg ringde oppigjen å det var ingen problem, ett par dager etter låg ett nytt i posten, uten å betale nåke :) Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Det gjør de ikke for å være hyggelige, det er deres plikt ifølge norsk kjøpslov... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Det gjør de ikke for å være hyggelige, det er deres plikt ifølge norsk kjøpslov... Og hvor mange bedrifter er det som ikke hadde gitt f*** i noe sånt og skyldt på posten? Det er der seriøse bedrifter skiller seg fra de useriøse. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Bsbildeler: Legg ut hva hva produktet gjør så fort dere finner det ut. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Det gjør de ikke for å være hyggelige, det er deres plikt ifølge norsk kjøpslov... ja greit nok at d er deres plikt, men er fortsatt ikkje adle som er så greie å ordner ting så kjapt. Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Og hvor mange bedrifter er det som ikke hadde gitt f*** i noe sånt og skyldt på posten? Det er der seriøse bedrifter skiller seg fra de useriøse. De må gjerne skylde på Posten alt de vil, men de må uansett gjøre følgende: A) Sende deg et nytt produkt B) Kreve erstatning fra Posten dersom de vil ha dekket sine kostnader. Det er leverandøren som bestiller en frakttjeneste hos Posten og er dermed den parten som må kreve erstatning for skader som skjer underveis, ikke deg. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 De må gjerne skylde på Posten alt de vil, men de må uansett gjøre følgende: A) Sende deg et nytt produkt B) Kreve erstatning fra Posten dersom de vil ha dekket sine kostnader. Det er leverandøren som bestiller en frakttjeneste hos Posten og er dermed den parten som må kreve erstatning for skader som skjer underveis, ikke deg. Du har helt rett, mente bare at det finnes de firmaer som prøver å vri alt over på kunden. Jeg har opplevd at forskjellige firmaer, inkl. det denne tråden handler om, legger all skyld på Posten og mener at kunden selv skal ta saken videre. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Når jeg bestilte øyelokk til min bil, fikk jeg dem 3 uker før de egentlig skulle komme. Null stress---jeg er fornøyd med BS=) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.