Gå til innhold

BS Bildeler

Ranger emnet


Ole-H

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Flyttingen har beklageligvis tatt litt lenger tid enn forventet, og vi har derfor ikke fått ringt opp alle hver dag, vi ligger vel en drøy uke på etterskudd nå. Men nå har vi fått satt opp lageret, og alle epost og telefoner bør være besvart i løpet av kort tid.

 

Vi holder forøvrig ikke tilbake noen penger, så fint om du sender meg en mail på det direkte så skal også jeg sjekke opp det.

 

EliteCorrado: Alle våre priser på nettsiden er INKL mva og alt.

Når du blir spurt om hvordan varen skal leveres, står også FRAKTPRIS, og TOTALPRIS. Så det skal ikke være noen overraskelser der.

 

 

Så vi får bare beklage litt forsinkelser vedrørende flyttingen (1.5 uke), og benytter samtidig sjangsen til å ønske alle et godt nytt år :)

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

 

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan forsvarer dere at folk får varer med skader (og at dere så legger skylda på kundene), aldri får varer, ikke får svar fra dere på tlf eller mai, at dere sender ut purringer på ting som er for lengst oppklart, osv?

 

Er bare interessert i å høre hva dere mener ligger bak det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forsvarer dere at folk får varer med skader (og at dere så legger skylda på kundene), aldri får varer, ikke får svar fra dere på tlf eller mai, at dere sender ut purringer på ting som er for lengst oppklart, osv?

 

Er bare interessert i å høre hva dere mener ligger bak det..

 

Om en vare skulle være skadet når den ankommer hos oss, så tar vi den ut av den ordinære beholdningen. Vi legger ikke skylden på noen før vi vet hva som har skjedd med varen, men sender ALDRI ut en vare vi ser er skadet.

At folk aldri får varer pleier å ha med at de ikke har betalt å gjøre. Ellers må du uttdype "aldri". Sjefen min har bestilt litt statistikk på leveringstid og legger ut her så fort de som leverer programvaren har dette. Telefon+Mail = Maks 24timer svartid, bortsett fra nå i flyttetiden. Purringer på ting som er oppklart - Nei, den kan jeg ikke forklare, da er det nok noen hos oss som har gjort en feil, men da er det bare å sende en epost så blir det jo ordnet.

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

 

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en vare skulle være skadet når den ankommer hos oss, så tar vi den ut av den ordinære beholdningen. Vi legger ikke skylden på noen før vi vet hva som har skjedd med varen, men sender ALDRI ut en vare vi ser er skadet.

At folk aldri får varer pleier å ha med at de ikke har betalt å gjøre. Ellers må du uttdype "aldri". Sjefen min har bestilt litt statistikk på leveringstid og legger ut her så fort de som leverer programvaren har dette. Telefon+Mail = Maks 24timer svartid, bortsett fra nå i flyttetiden. Purringer på ting som er oppklart - Nei, den kan jeg ikke forklare, da er det nok noen hos oss som har gjort en feil, men da er det bare å sende en epost så blir det jo ordnet.

Så rart at jeg fikk en fanger som var skadet, og som hadde blitt pakket om i en BS Bildeler pappeske. Dere nektet for at det kunne ha skjedd hos dere eller hos leverandøren for dere kvalitets sjekket alt som ble sent ut fra dere.

 

Greit, at man "aldri" får varen er kanskje å ta i. Men det er snakk om en god del ventetid for en del personer. Tok bla. 4 uker lenger enn det dere lovte når jeg bestilte en vare fra dere (skulle ta snaue 2 uker).

 

Fikk purring på den varen jeg kjøpte flere måneder etter saken var avsluttet fra begge parter.

 

Det var forsåvidt mye om og men for meg å få returnert varen for dere ville ikke ta den tilbake, gikk til slutt da. Og jeg var vel i kontakt med 3-4 stk hos dere.

 

Det er bare de erfaringene jeg sitter igjen med etter å ha handlet hos dere. Dette var i slutten av 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting som både "samarbeids partner" og kunde hos BS er det en ting jeg synes de burde kutte ut, SERIØST!

 

det er det jævla sentralbordet som ikke har en dritt med butikken å gjøre! Ringer man til en butikk er det greit å kunne komme til den butikken! ikke naboen lenger ned i gata!

 

For når folk ringer og er på utkikk etter deler blir man enten vidresendt 15 forskjellige stder, eller blir satt over til noen som aldri tar tlf, og 5min senere blir du bare sparket av linja!

 

Here we go again!.. Ringe på nytt! og igjen samme sama som ikke har noe med butikken å gjøre som da skal sette deg over et sted!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmeside gjør førsteintrykk! Har du en bra hjemmeside, er folk mer avslappet og gira på å handle! har man en rotete side som ser ut som er laget av en 10 åring, blir folk mer sketiske og lurer på va faen for et firma dette er og driter da i å handle i det heletatt!

 

Derfor gjør jeg mine deals direkte med sjefen! ringer han på mobilen og sier hva jeg skal ha, for å unngå å se på sia, og sleppe sentralbord dama;)

 

Per christian er en knupp!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen gang tenkt på at skaden kan forekomme under frakt!?

Selvfølgelig, men er litt rart at det manglet biter med glassfiber, som ikke lå i samme pappeska som fangeren lå i. Altså har det skjedd før fangeren ble plassert i BS Bildeler pappesken.

 

Derfor jeg nevnte det med kvalitets sikringen de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan heldigvis gjøre feil vi også, så om det er knekt av noe glassfiber, og varen har kommet til oss, uten emballasje, og dette er vanskelig å se, så vil ikke vi se det. Men om vi hadde sett skaden, ville vi ikke sendt den ut - selvfølgelig.

Heldigvis er det heller ikke 70% skader av varer, heller nærmere 52 av 36500 pakker :)

(52 av 36500 pakker har blitt meldt inn som erstatingsskade mot Posten og Tollpost tilsammen!!!)

 

Sentralbordet tar telefonen når ingen av oss er ledige. Der er for at man skal slippe å stå i flere timers - eller dagers telefonkø! Tar gjerne i mot flere innspill om dette er bra eller ikke... ?

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

 

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår