Gå til innhold

BS Bildeler

Ranger emnet


Ole-H

Anbefalte innlegg

bestilte ath styling til min mazda rett før jul.. eller bestilte og bestilte. dette var noe de igrunn ikke kunne skaffe, men sendte mail til de om de kunne importere det for meg. og det kunne de :)

fikk pakken sendt i oppkrav til og med :) greit nok jeg kunne bestilt sjøl fra ath, men da måtte jeg forhåndsbetalt og betalt moms osvosv..

 

fikk mail fra de igår om at den var sendt fra bsbildeler. så gikk ikke lange tiden, med tanke på at ath enda var tom før fronten og denne måtte lages...

aldri vært plaget med bsbildeler selv om orderene mine har spriket fra 200kr til 10 000kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hahaaah:P men samma for dere hva jeg syns om firmaet:P? det er jo helt RÆVA?

små barn roper høyest, er det ikke på tide og finne på noe annet og gjøre en og slenge dritt om BS?

 

Ringte de i samme tidsrom som deg i dag, og jeg ventet kun 10 min i tlf, desverre hadde ikke de det jeg skulle ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

små barn roper høyest, er det ikke på tide og finne på noe annet og gjøre en og slenge dritt om BS?

 

Ringte de i samme tidsrom som deg i dag, og jeg ventet kun 10 min i tlf, desverre hadde ikke de det jeg skulle ha.

 

ok! men etter å prøvd å ringe i 3 timer så ga jeg opp!

kom til sentralbordet men dit skulle ikke jeg!

BTW: bs, dere bør annsette en som kan litt om bil, ikke en blond 18 åring! jeg hadde et helt SIMPELT spørsmål som ikke kunne besvares.

 

AVIKER BILDE PÅ HJEMMESIDEN DERES?

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom pakken min og hentet den med en gang.. de hadde bare fått take på en, men en er bedre enn ingenting, så får vente på den andre mens den blir produsert:D

 

så nå kan sisste del av luft inntaket lages;) må bare få tak på 3 x 90 gradere i 4" og 2 rette så blir det bra.. gleder meg til å få ferdigstilt denne biten;)

 

Jo, lang ventetid tiltross, men er fornøyd med de, prisen er ikke så ille i forhold til andre sider hvor samme bestillingen hadde kostet meg over 1/3 mer!

 

Godt jobba, men ikke la oss oppleve dette igjen..

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok! men etter å prøvd å ringe i 3 timer så ga jeg opp!

kom til sentralbordet men dit skulle ikke jeg!

BTW: bs, dere bør annsette en som kan litt om bil, ikke en blond 18 åring! jeg hadde et helt SIMPELT spørsmål som ikke kunne besvares.

 

AVIKER BILDE PÅ HJEMMESIDEN DERES?

 

 

 

Tøv prat, hvis du seder en saklig mail så får du garantert svar...

 

Det er sant at Bs er noe ymse på forskjellige produkter, men slik er det og drive stor butikk , er altids noen som ikke får den servicen de forventet seg...

 

Det finnes saklige måter og ordne opp i ting på, slik at man til slutt blir fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bsbildeler.. hmm bestilte varer der i november men har enda ikke fått noe, dem har sagt at dem ikke har varer på lager, men at dem får det inn snart og snart... er så dritt lei av å høre sånt.

 

så dere må ha tålmodighet når det gjelder det firmaet.

 

grunnen til at det virker som de har lite på lager nå er for de har flyttet, og om noen av dere har vert med på å flytte en butikk så vet dere at det beste er å prøve å få solgt så mye som mulig før en flytter. så bygger en opp lager holdingen etter vært igjen.. Men dette har de kunne opplyst bedre om! ingen tvil om det!

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente i telefonen i tre timer? Det skal ikke være mulig i systemet vårt - man skal komme til sentralbordet om ingen er tilgjengelige. Og det gjør vel de fleste også. Og da blir du vel ringt opp igjen? I følge telefonloggen ser det sånn ut, men fint om du kan sende meg ditt telefonummer på en epost eller en PM, så kan jeg få sjekket opp om det har vært en svikt her.

Er forresten ikke 12 sider med negative kommentarer her. Summerer du sammen dine poster, så er jo det en side, og er flere andre som har kommentert både positivt og negativt, og på flere poster.

 

Vi har "bare" varer for nesten 3 millioner på lager, fordi vi flyttet og da ønsket å ha minst mulig varer på lager. Er vel en ganske bra lagerbeholdning hos oss uansett. :afro :)

 

Men - som jeg har sagt, for at vi skal bli bedre - og best - så er vi avhengige av deres tilbakemeldinger.

Vårt mål er å være best - og derfor setter vi pris på deres tilbakemeldinger.

Alle tilbakemeldinger og det som sies her blir tatt opp, med alle våre 7 ansatte!

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

 

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vente i telefonen i tre timer? Det skal ikke være mulig i systemet vårt - man skal komme til sentralbordet om ingen er tilgjengelige. Og det gjør vel de fleste også. Og da blir du vel ringt opp igjen? I følge telefonloggen ser det sånn ut, men fint om du kan sende meg ditt telefonummer på en epost eller en PM, så kan jeg få sjekket opp om det har vært en svikt her.

Er forresten ikke 12 sider med negative kommentarer her. Summerer du sammen dine poster, så er jo det en side, og er flere andre som har kommentert både positivt og negativt, og på flere poster.

 

Vi har "bare" varer for nesten 3 millioner på lager, fordi vi flyttet og da ønsket å ha minst mulig varer på lager. Er vel en ganske bra lagerbeholdning hos oss uansett. :afro :)

 

Men - som jeg har sagt, for at vi skal bli bedre - og best - så er vi avhengige av deres tilbakemeldinger.

Vårt mål er å være best - og derfor setter vi pris på deres tilbakemeldinger.

Alle tilbakemeldinger og det som sies her blir tatt opp, med alle våre 7 ansatte!

 

jeg snakka med sentralborde 2 ganger, de prøvde å sette meg over til butikken, der ringte det 3-4 ganger så kom jeg tilbake der di sa, DE TAR DEN VIST IKKE NÅ! da svarte jeg, neiivel så fikk jeg beskjed om å ringe senere. sa ingen ting om at di skulle ringe meg opp igjen, å gjore det da heller ikke!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg bektreftelse på at varene er blitt sendt, dette er den 3 orderen jeg legger inn.

har også snakket med en som jobbet der, og han sa dem har hatt hvite blinkers til 240 lenge på lager... men over e post sier dem jo at de ikke har det på lager..

 

dere må nok samarbeide bedre på bsbildeler.

men er takknemlig for at dem er sendt nå da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte bsbildeler nå nettopp -.-

Ble satt til sentralbordet seff, og tenkte jeg skulle høre om dem viste noe mere om orderen min. "Beklager, men det kan ikke jeg hjelpe deg med" fikk jeg som svar... Greit nok tenkte jeg, kan jo ikke forvente noe slik av ei sentralbord-dame...

Spurte så om det var noen andre der som kunne hjelpe meg, men nei... De var vistnok opptatt...?!

Greit at dem har ting å gjøre, men å kunne svare på hendvendelser ifra kundene er vel strengt tatt noe de burde prioritere?

 

BS Bildeler AS tilbyr:

Et komplett spekter av bilstereo, rekvisita, styling og performancedeler

Lave priser

Rask levering

God service

 

Hva?! Er et par ting her jeg har gått glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår