Gå til innhold

BS Bildeler

Ranger emnet

Ole-H

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt vinge til bilen min hos bsbildeler den 28/01-09. jeg har betalt kr 2900 for det. Da jeg fulførte bestillingen så fikk jeg ordre id av dem. Men når jeg prøver å logge inn på side dems slik at jeg kan se ordre status så er det helt jævlige, jeg får ikke logge meg inn på side dems + at de sender ikke noe passordet heller til meg.

Jeg er irritert på de folka der. Når jeg ringer dem så kommer jeg til sentralbordet og forklarer hele historiet til dem, til slutt sier de at ja vi skal undersøke saken og ringer deg tilbake. Jeg har ikke hørt et pip av de tullingene enda. De har aldri ringt meg tilbake selv om jeg har ringt dem fire ganger. Hvis man ringer dem etter kl 16 00 så eksisterer ikke tlf dems, selv om tlf tid er til kl. 17 00. Jeg er forbanna irritert på de JÆVLA tullingene der ute. VENNLIST ALDRI BESTIL NOE BIL DEM AV DEM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du som skriver under navnet BSBILDELER. vær så snill og slutt med lygingen. jeg sendte nr mitt til deg på pm og epost jeg. ble fortsatt ikke ringt opp. jeg måtte ringe i 14dager jeg uten noen å snakke med untatt sentralbordet. men tilslutt fikk jeg mail fra daglig leder. nå har saken løst seg. men fortsatt litt skuffet da dere satte over penger til meg 27.01 og fortsatt ingen penger på konto.

Audi A4 95 1,8

x Honda Civic 93 1,5 Vtec

x Ford Orion 87 1,6

x Mitsubishi Eclipse 97

x VW Passat 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått pengene fra bsbildeler! det ordna seg til slutt! :) veldig synd dette tok så lang tid. Får håpe dere tar til dere noe av det som står her og lærer litt. for gjør dere dette vil det bare gå bedre og bedre! lykke til

Audi A4 95 1,8

x Honda Civic 93 1,5 Vtec

x Ford Orion 87 1,6

x Mitsubishi Eclipse 97

x VW Passat 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phrenetic) Vi prioriterer henvendelser fra kundene våre, og er derfor vi har et sentralbord til å ta i mot telefonsamtalene, slik at vi kan ringe opp når vi er ledig. Vi er normalt to til fire stk som sitter på telefonen som har tilgang til alt, i tillegg til de på det eksterne sentralbordet. Om 20 stk ringer, så svarer vi alle, og ringer dem opp i rekkefølge.

Kawal786) Send meg ditt telefonnr så kan jeg få sjekket dette opp

Nilsenrr ) Beklager, jeg har ikke fått din PM. Jeg sjekket igjen nå, og jeg har totalt 3 meldinger i min innboks :)

Regner med at dette bare har vært en misforståelse, og håper alt er i orden igjen nå.

volvo140lover) Jeg vil be deg roe deg ned litt i tråden her. Vi sitter som sagt fire stk å ringe opp kontinuerlig, og folk blir ringt opp som regel samme dag, eller dagen etter. Kanskje du ikke tok telefonen da vi ringte? :) Du trenger ikke rope så høyt, jeg roper ikke dritt ut om deg, navnet ditt eller dine utsagn, så hvorfor ikke være litt seriøs du også??

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phrenetic) Vi prioriterer henvendelser fra kundene våre, og er derfor vi har et sentralbord til å ta i mot telefonsamtalene, slik at vi kan ringe opp når vi er ledig. Vi er normalt to til fire stk som sitter på telefonen som har tilgang til alt, i tillegg til de på det eksterne sentralbordet. Om 20 stk ringer, så svarer vi alle, og ringer dem opp i rekkefølge.

Kawal786) Send meg ditt telefonnr så kan jeg få sjekket dette opp

Nilsenrr ) Beklager, jeg har ikke fått din PM. Jeg sjekket igjen nå, og jeg har totalt 3 meldinger i min innboks :)

Regner med at dette bare har vært en misforståelse, og håper alt er i orden igjen nå.

volvo140lover) Jeg vil be deg roe deg ned litt i tråden her. Vi sitter som sagt fire stk å ringe opp kontinuerlig, og folk blir ringt opp som regel samme dag, eller dagen etter. Kanskje du ikke tok telefonen da vi ringte? :) Du trenger ikke rope så høyt, jeg roper ikke dritt ut om deg, navnet ditt eller dine utsagn, så hvorfor ikke være litt seriøs du også??

joda, jeg skal roe meg! men hvorfor ringte ikke dere meg opp? nei, jeg tar ALLTID telefonen med mindre det er sjult nr!

men samma det, er ikke keen på å kjøpe en dritt fra dere, beklager:S

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte noe så enkelt som hvite blinkers der, og de kom på en uke :)

Men det virker som hovedtyngden av de som poster her har et negativt syn på BS?

Var en som nevnte tidligere her at; når man driver stor butikk, må man regne med at det er litt tull osv...

Når man driver stor butikk, og hvertfall når man prøver å bli best på landsbasis, er det sinnsykt viktig å ha en effektiv behandlig av klager og tilfredstille kunden på best mulig måte når det er en eventuell klage. Det er også en fordel å ta problemet ved roten, og få inn bedre rutiner på sending av varer. hvertfall opplyse kunden om at varen ikke er på lager før han/hun bestiller den ;)

Å opprettholde et godt forhold til kundene sine er helt elementært når det kommer til markedsføring av bedriftens navn! jeg tror ikke at det er positivt for bedrifter å få et negativt rykte på seg?

men hva vet jeg? jeg driver ikke butikk, og har heller ikke noe å klage på når det gjelder BS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt det er noen fornøyde kunder innimellom her også.

Vi har i alle fall besluttet å kjøre noen undersøkelser blant kundene våre når sesongen begynner, slik at vi kan få litt mere tilbakemeldinger :)

Vi er i alle fall i god gang her i de nye lokalene våre, og tilbyr fortsatt et flott utvalg av deler til alle typer biler.

Vi har nettopp oppdatert shop'en med masse nye varer - vi har justert en del priser NED (selv om valutaen tilsier at prisene burde gått andre veien :..!)

Og så har vi 10% rabatt på Rieger hele Februar..

.. og selvfølgelig ukentlig forsendelse fremover.

Vi har også kjøpt opp to store varepartier... Og lar dette komme dere til gode utover våren!! Masse gode tilbud!!

Håper å ha dere med som fornøyde kunder i fremtiden.

Og til dere som har kommet med konstruktiv kritikk) Takk for tilbakemeldinger - det er ENESTE måten vi kan bli bedre på!!

(Og jeg håper vi har blitt litt bedre, og vi har sett en del forbedringspotensiale, så da blir det enda bedre nå! :))

BS Bildeler AS

http://www.bsbildeler.no

post@bsbildeler.no

Tlf: 4144 8000

En fusjon av Perel Import & Re:Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speedyracing - Hva sier det om deg da, at du bestiller ting du ikke engang har råd til å hente? Mener nå at den eneste feilen i din erfaring med BS, er å finne i deg selv. Og endatil, hvis du ikke engang har råd til bildeler til 300kr inkl frakt, så har du F**N ikke noe i bilmiljøene å gjøre, for de fleste folk MED hjerne vet at alt som har å gjøre med bil og dens (ekstra)utstyr koster penger, ofte ganske store summer. Det er grenseløst frekt å stemple en hel bedrift som svindlere når det er du selv som har bæsja på leggen. Selg bilen og kjøp deg busskort, hvis du har råd da..

Først av alt jeg hadde rå men gadd f**n ikke og hente speil adaptere til 300 når di koster 150 i butikken.

kunne jo f**n meg kjørt med pedalen i bånn begge veier for og henta den i sandefjord og fortsatt slippi billigere unda med og betale bensinregninga!!!

det som er poenget mitt er att det er for dumt att det skal være såååå dyrt kjøper ting fra EBAY forex. som ligger på 150 kr i frak har handla på NettH.... ligger i kristian sand det koster meg 100kr i frakt og da burde det gå opp ett jæv**** lys for noen oppe gående folk!

hvorfor skal jeg gidde og betale så mye i frakt fra sandefjord? gidder du? JA tydlig vi for du vet ikke bedere!

jeg bryr meg om hva pengene mine går til og den frakta var for drøy. men viste seg og være en tabbe siden jeg måtte betale 600kr til slutt.

men det skal jeg si deg skal ikke handle der mere.

kansje det var min egen feil men di har lagd reglere som kommer dem tilgode u annsett om noen skulle kjønne att her er det noe som ikke stemmer.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speedyracing) Fraktprisene står oppgitt på hjemmesiden, kr 118+4,8% av summen er vel det du betaler, + evt postoppkrav. Dette ser du jo, og også totalprisen, før du trykker "bekreft". Prisene er lavere enn Postens satser i de fleste tilfeller.

Om du ikke henter ut pakken, og den går i retur, så blir det dobbelt så mye frakt (to veier).

På et par speiladapter ville jeg kanskje valgt brevpost om du skulle ønske å kjøpe en annen gang også. Prisen på adapterene er i alle fall bra, og hva Posten tar for å sende ting i Norge for de ta på sin kappe.

det er greit men fikk en tlf. om att di var send tilbake til dere og dere lurte på om dere skulle sende det på nytt vist ikke måtte vi betale regninga u ann sett og seff. sier man ja send det tilbake da man betaler ikke for noe man ikke får!

Men det dere IKKE opplyste om på telefonen var att da dobbla dere prisen ytligere!

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider