Gå til innhold

BS Bildeler

Ranger emnet


Ole-H

Anbefalte innlegg

  • Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei.. dette var siktet til ALLE klovnene som skriver inn klager på akkurat samme sak som deg på denne tråden..

 

mange sliter med BS bildeler, mange sliter med biltema og mange sliter med andre butikker.. og enda skal dem handle på samme måte!

 

EN TING som er tilfelles med alle de her butikkene.. er at de har nettbutikk! Noe som gjør kjøpere late og dumme! Finnes det ikke telefon i dag?.. (jamen jamen.. jeg får ikke svar...) send mail davel!! (jamen jamen... jeg får ikke svar..) Ja men da BESØKER du dem i butikken!!

 

(jamen jamen det er så langt!) da finner du enkelt å greit en annen butikk å handle fra! så jævlig enkelt er det!

 

 

og det er ikke mye mulig at jeg er smartere... jeg er GUD i forhold! Jeg er ikke så jævlig A4 at jeg handler ting jeg ikke vet noe om! jeg forespør meg fordi ting jeg skal ha haster! ojeg må ha det i går! flere uker venting er for meg uaktuelt! Da handler jeg heller på andre siden av jordkloden og får det levert på 3 dager på døra!

Enig! Man kommer i alle fall ingen vei med å bitch på forum :P

 

Hmm... lage egen nettbutikk med leveringstid som avhenger i hvor mange klageposter man får på bilforumet.no? :D

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Får vel si min erfaring her også..

 

Kjempefornøyd med bs bildeler!!

Første gangen jeg handlet styling der var i 2007, da var kanskje ikke NMI lageret så stort enda, så da tok det 3-4 uker før di fikk delene og ble sendt til meg. Akkurat som lovet..

 

Også har jeg vært nede der en tur og handlet, NMI det også.

 

Storfornøyd!

 

Det er ikke værre enn å ta en tlf, eller mail og høre om di har det du skal ha på lager, og om di har det så kan man alltids hente, eller få di til å sende i oppkrav.

Og om di ikke har det, bestill, og si at om du ikke har det innen den tia du blir lovet, og ingen gir beskjed så avbestill.. Med oppkrav da, selvfølgelig..

 

Det er dette firmaet jeg har best erfaring med i Norge per dags dato som driver så stort, alle bilmerker og alle merker generelt.

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
vet ikke om jeg gidder og bruke bs mer jeg ... men om leveringstida er 2 dager er det greit..

 

Vis du ikke klarer og vente mere enn 2 dager kan du like greit drite i og bestille varer på nette

 

det som er problemet her i norge er at folk er altfor kjappe til å kauke ut om det er noe galt.

hvor ofte ser du en tråd som er startet med noe positivt for ett firma?

 

Det er helt korrekt. Det sprer seg som ild, så fort en har noe og klage på så henger alle andre seg på

Endret av _MDS_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt korrekt. Det sprer seg som ild, så fort en har noe og klage på så henger alle andre seg på

 

Tull. Om noen lager en tråd om et firma de har dårlige erfaringer med, så er det klart andre andre som har samma jævlige opplevelsen henger seg på. Og andre som leser innleggene til noen som er misfornøyd må også få lov til å ytre meningene sine.

Du sitter vel ikke apatisk foran nyhetene, gjør du vel?

 

Og det er som jeg sa ovenfor her. Det er forventet at et firma skal levere både produktet/tjenesten som lovet, og yte god service.

Jeg setter meg ikke ned å skriver ros-innlegg på grunn av at jeg fikk et produkt som lovet. Det skulle da for pokker bare mangle. Det var det jeg betalte for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt to-delte meninger egentlig.

 

Det BØR være mulig å forvente at folk skal undersøke markedet før de kjøper noe. Hvor mange her ville bestilt nye magnesium volk te37 felger hos "sveinungs bil og caravanservice" med lokaler i bakgården til "talibab kebab"?

 

Jeg sier bare at når det finnes så utrolig mange negative tilbakemeldinger om et firma og man i dag lever i en verden der det er NULL problem å importere slike varer selv, så velger man aktivt å bruke et slikt firma (enten det er bs eller et anna) hovedsaklig pga at det er enkelt der og da, billige deler, lagervare i norge, whatnot. Da har man valgt bort kundeservice, etc, da man vet dette ikke eksisterer på div billigbutikker. Det må da være mulig å sjekke ut litt ting og avgjøre om det er verdt å spare den tusenlappen på å bestille fra et firma man kanskje må vente et par måneder på. Om du gjør den avgjørelsen så er uten tvil valget tatt, utsendelsestid og kundeservice ER IKKE VIKTIG for deg. Eventuelt så har du bare ikke sjekket godt nok opp før du bestilte. Noe som er rimelig kritisk i det markedet her...

 

Jeg har bestandig vært fornøyd med BS, helt fra startdagene da de to firmaene det startet med fusjonerte. Men ettersom årene gikk ble det bare privatimport på meg. Jeg har dermed INGEN formening om hvordan de opererer i dag, men turte bruke navnet deres som "det slemme firmaet" i denne posten pga alle tilbakemeldingene her.

 

Det er på ingen måte en unnskyldning for butikker med alt for lang levering. Jeg fikk selv ordrebekreftelse på et ikke lagervare NMI-kit fra BS den 15.11, dette ble sendt ut fra dem den 14.03...

Endret av JimLno
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår