Ole-H Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Prøvde å ringe dem i 2 dager uten å få svar (fikk bare beskjed om at daglig leder var borte/opptatt). Fikk også mail fra selgeren jeg hadde sendt bilder av skadene osv. hvor hun lurte på hva jeg ville. "Wtf?" tenkte jeg da, og merka at jeg begynte å bli utrolig lei hele butikken. He he... sikkert ho samme som jeg snakket med i dag. Prøvde direkte-nummeret, men ble satt over til sentralbordet. Der tok ei dame telefonen. Jeg forklarte at jeg hadde ventet over 11 uker. Da fikk jeg også "hva er problemet?". Trudde jeg skulle dette ut av bilen! Sa så at jeg skulle kjøre forbi Sandefjord om litt, så det hadde vært fint om dem kunne se etter varene mine, da dem hadde mottatt varer fra Rieger på Tirsdag eller Onsdag. Sa også at dette måtte skje litt fort da jeg ikke hadde så langt igjen. INGEN har ringt tilbake :bh: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Her var det ikke mye positivt om Bs bildeler nei. :wonder: Begynne vell shøl å angre litt jeg nå :( Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 He he... sikkert ho samme som jeg snakket med i dag.Prøvde direkte-nummeret, men ble satt over til sentralbordet. Der tok ei dame telefonen. Jeg forklarte at jeg hadde ventet over 11 uker. Da fikk jeg også "hva er problemet?". Trudde jeg skulle dette ut av bilen! Hehe, Tina het hun jeg hadde kontakt med. Utrolig flink og hyggelig frem til jeg klagde på varen. Da ble tonen en litt annen :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hehe, Tina het hun jeg hadde kontakt med. Utrolig flink og hyggelig frem til jeg klagde på varen. Da ble tonen en litt annen :P hehe, tina ja.. hun har jeg også hatt mangen samtaler/mail med.. ikke mye service fra den kanten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 har sjøl bestilt ting og tang på bs bildeler... bestilte med anlegg i form av ein pakke løsning. tok sikkert 1måned før eg fekk da, og då fekk eg med noken andre høgtalara fordi dei ikkje hadde dei eg skulle ha på lager (stod på siden deiras at dei hadde dei på lager) Så var det bare å sende det eg ikkje skulle ha tilbake så skulle dei sende dei andre når dei fekk dei inn... No har det vel gått nesten 2 mnd. uten at pakken er komt.... Ser ut som vi kan konkludere med å ikkje bestille noke frå bs bildeler, etter å lest denne tråden!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Får legge til at jeg nå har fått plasten min. Tok nesten 12 uker... Men det kom hvertfall, og er strålende fornøyd med delene fra Rieger :D Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjeag Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Har selv hatt problemer med BS bildeler. Svarer aldri, ringer ikke tibake. Virker som dem kjenner igjen telefonnummer til dem som ringer, og ikke velger og ta telefonen. Gikk vel ihvertfall 4 mnd for å få Coilovers. Når dem var kommet til BS, så tok det 2-3 uker før jeg selv hadde fått det. Er ikke noen bra måte og drive butikk på ! Siter - Mvh. Kjetil André - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 broderen bestilte noen angeleyes til sin vw. "Jada, denne har vi på lager". No problem. Ventet i 5 uker. Ingenting skjedde. Ringte dem igjen, "Joda, de er AKKURAT sendt ut av lageret". Ringte 2 uker etter DET igjen, "Dessverre, denne har vi ikke på lager, blir litt ventetid". Ga faen i denne varen og bestilte to andre lykter. Gikk en uke, så kom de første lyktene :S Hører mye tull om BS, er nok ganske slappe handelsfolk ja. Jeg bestiller ikke derifra. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Huff. Fikk nettopp vite at to kompiser har bestilt styling derifra. Varene var visst "på lager". Får se hvor lang tid dette tar da... :bh: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Det skal ikke oppstå riper når fangeren er pakket inn i bobleplast og ligger i en enorm pappeske. De bitene som hadde falt av lå heller ikke i pappeska, så det måtte ha skjedd før BS la fangeren ned i pappesken de sendte den med. Dårlig kvalitetssikring.. ja, de skadene som skjer skjer som regel fra fabrikk til butikken som skal selge. regner med at bs pakker dem såppas godt inn at den ikke blir skadet i posten. og ser dem at fangeren er i dårligere stand enn den skal være, så burde dem ringe kjøper og komme til enighet om pris, eller at du vil ha en vare som ikke er skadet på noen måte. man betaler ikke for en vare som ikke er som den er!! Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 ja, de skadene som skjer skjer som regel fra fabrikk til butikken som skal selge. regner med at bs pakker dem såppas godt inn at den ikke blir skadet i posten. og ser dem at fangeren er i dårligere stand enn den skal være, så burde dem ringe kjøper og komme til enighet om pris, eller at du vil ha en vare som ikke er skadet på noen måte. man betaler ikke for en vare som ikke er som den er!! Mhm, helt enig. Var dårlig kvalitetssikring fra BS sin side på den fangeren jeg fikk. Men sånt skjer desverre, handler ikke fra dem igjen for å si det sånn :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 var ute hos bs og henta noen varer i dag, og innpå kontoret satt det 4-5 "snørrunger" på hver sin pc.. tenker gjennomsnittsalderen var 20 år.. kanskje litt nye i gamet og ikke har helt kurrante rutiner enda. Var der for 1 måned siden, for å hente coilovere som var bestilt før sommeren. Jeg har akuratt samme oppfattning som Klovnster. I tillegg satt en ansatt og røyka i "butikken" og spilte forferdelig trance musikk over hele lokale for full guffe. Er ikke rart ting er useriøst når det er skoleungdom/rånere som driver sjappa. Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Eneste problemet jeg har med BS er kvaliteten på varene. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg bestilte en ladetrykksmåler fra de i begynnelsen av juni, ingenting dukket opp, så jeg purret på den i slutten av måneden, da snakket jeg med Tina, hun sa at den fikk de ikke inn før om 4 mnd. selv om denne var merket med " På lager" når jeg bestilte. så jeg fikk hun til finne et annet alternativ for meg som var på lager. det gjorde hun, denne fikk jeg 4 uker senere etter MYE masing. Jeg kommer ikke til handle fra BS bildeler igjen, råtten service og kundebehandling. Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Eneste problemet jeg har med BS er kvaliteten på varene. Forholdsvis stort problem d da:P Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg