200sx4ever Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 skal ikke si dette sikkert, men tror det bare er to so jobber der. har vært innom der en del ganger å møtt de samme folka hver gang. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Tenkte jeg skulle bestille en hekkspoiler derfra, men utifra det som står her frister det ikke så veldig... Se om noen andre fører den leverandøren og vel... =) Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Hvem leverandør er det som lager vingen du skal ha? Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Autostyle står det... Lurer også på om denne er i glassfiber eller plast... Ingen som visste det... Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rodriguez Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 har ikke lest igjennom hele tråden, men skal si at jeg har bare gode erfaringer med BSbildeler, noe treg leverings tid, men det er pga varen er ikke på lager. Ellers bare positivt til dem. Siter porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 fikk pakken min etter 4 dager:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Får gi dem en sjanse tenker jeg... krever ikke forskuddsbetaling så... Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Autostyle står det...Lurer også på om denne er i glassfiber eller plast... Ingen som visste det... Går ut i fra at du skal ha til enten 2005 BMW 118D,1999 Golf IV GTI 1.8T eller 2000 Audi A3 1.6 som står i signaturen din. hvis det er en fanger eller sideskjørt du skal ha så burde det komme i plast siden bilene er såppas nye. er det en tak vinge så kommer den i glassfiber, øyelokk kommer som oftest i absplast. Så lenge det er en seriøs produsent og ikke en nmi fanger eller noe i den duren da det kun lages i glassfiber. har du en link til det du skal bestille så skal jeg nok klare å svare på det:):) Mhv Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xpression Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Føyer meg rett inn i rekken av de som har skrekkopplevelser med BS bildeler. Jeg bestilte i slutten av oktober 3 produkter derfra. 1 grill(som måtte justeres med hammer for å i heletatt få den på bilen), et sett blinklys(som ikke passet den aktuelle bilmodellen), og et sett med baklykter. Ble lovet 1-2 ukers leveringstid. Etter ca 2 mnd mottok jeg blinklys og grill. Jeg informerte dem om at jeg ikke var interisert i å få bestillingen delt opp, og anntydet at de burde betale porto på den neste forsendelsen. Slik ble det derimot ikke. Først i dag, midt i Februar fikk jeg pakken med baklyktene. Disse måtte jeg selvfølgelig betale nesten 200kr porto for. Jeg orker ikke å sende en enseste mail. Maken til drittsjappe har jeg aldri vært borti. Foresten infomerte jeg BS bildeler om at blinklysene ikke passet den oppgitte bilmodellen, men til dags dato er feilen enda ikke rettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Bestillte frontfanger, hekkskjørt og sideskjørt samt noe annet tjafs fra BS Bildeler den 6. feb 07, fikk mail dagen etter: Led lykt ca 2 uker, Pærer på lager, Sideskjørt på lager, Bakdel på lager hos Rieger = ca 2 uker leveringstid, Front ser ikke ut til å være på lager hos Rieger og må da produseres. Av erfaring tipper jeg da ca 4 uker. Fire uker på produksjon av en ny fanger i tyskland med frakt til Norge syntes jeg var ganske kort tid, uansett: 26. februar (bare 20 dager senere, til tross for at de mente det ville gå 4 uker) fikk jeg sendingsbekreftelse og sporingsnummer på epost. Delene hentet jeg ut den 6. mars, så helt nøyaktig 1 mnd tok det, inkludert produksjon i Tyskland! Synes det er mektig bra jeg! En kompis bestillte to sideskjørt og hadde delene på under to uker. Min erfaring med BS er meget god, og jeg anbefaler dem gjerne! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Dette her høres jo ut som nye Powerzone:hide Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Jeg har handlet MYE med BSbildeler, bla en pakke fra statene med TenzoR seter +++ Utelukkende thumbsup fra meg, aldri hatt behov for å klage ;) Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Har handlet både racestoler og diverse rieger-styling fra dem, har iallefall kun positive erfaringer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_power Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Har fått litt erfaring med Bs:well: + Billige deler +skal ikke ha forhandsbetaling - tar LANG tid før du får tingene du bestiller, ventet 3måner på ein lyddemper som skulle komme etter 4-5dager:angry: - Får ikke alle delene du bestiller, bestilte noen tåkelys men dei fekk jeg ikke med i pakken, +mangen små ting eg kommer ikke til å kjøpe noe meir hjå dei Siter Honda Accord 91mod. Powered by kicker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Rart at noen er så fornøyde og andre så utrolig misfornøyde, tro om de har bytta ut noe personell? Jeg er ihvertfall strålende fornøyd og kan anbefale BS på det varmeste. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg