Gå til innhold

BS Bildeler

Ranger emnet

Ole-H

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
  • Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Autostyle står det...

Lurer også på om denne er i glassfiber eller plast...

Ingen som visste det...

Går ut i fra at du skal ha til enten 2005 BMW 118D,1999 Golf IV GTI 1.8T eller 2000 Audi A3 1.6 som står i signaturen din. hvis det er en fanger eller sideskjørt du skal ha så burde det komme i plast siden bilene er såppas nye. er det en tak vinge så kommer den i glassfiber, øyelokk kommer som oftest i absplast.

Så lenge det er en seriøs produsent og ikke en nmi fanger eller noe i den duren da det kun lages i glassfiber.

har du en link til det du skal bestille så skal jeg nok klare å svare på det:):)

Mhv

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føyer meg rett inn i rekken av de som har skrekkopplevelser med BS bildeler. Jeg bestilte i slutten av oktober 3 produkter derfra. 1 grill(som måtte justeres med hammer for å i heletatt få den på bilen), et sett blinklys(som ikke passet den aktuelle bilmodellen), og et sett med baklykter. Ble lovet 1-2 ukers leveringstid. Etter ca 2 mnd mottok jeg blinklys og grill. Jeg informerte dem om at jeg ikke var interisert i å få bestillingen delt opp, og anntydet at de burde betale porto på den neste forsendelsen. Slik ble det derimot ikke. Først i dag, midt i Februar fikk jeg pakken med baklyktene. Disse måtte jeg selvfølgelig betale nesten 200kr porto for. Jeg orker ikke å sende en enseste mail. Maken til drittsjappe har jeg aldri vært borti.

Foresten infomerte jeg BS bildeler om at blinklysene ikke passet den oppgitte bilmodellen, men til dags dato er feilen enda ikke rettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestillte frontfanger, hekkskjørt og sideskjørt samt noe annet tjafs fra BS Bildeler den 6. feb 07, fikk mail dagen etter:

Led lykt ca 2 uker, Pærer på lager, Sideskjørt på lager, Bakdel på lager hos Rieger = ca 2 uker leveringstid, Front ser ikke ut til å være på lager hos Rieger og må da produseres. Av erfaring tipper jeg da ca 4 uker.

Fire uker på produksjon av en ny fanger i tyskland med frakt til Norge syntes jeg var ganske kort tid, uansett:

26. februar (bare 20 dager senere, til tross for at de mente det ville gå 4 uker) fikk jeg sendingsbekreftelse og sporingsnummer på epost. Delene hentet jeg ut den 6. mars, så helt nøyaktig 1 mnd tok det, inkludert produksjon i Tyskland! Synes det er mektig bra jeg!

En kompis bestillte to sideskjørt og hadde delene på under to uker.

Min erfaring med BS er meget god, og jeg anbefaler dem gjerne!

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått litt erfaring med Bs:well:

+ Billige deler

+skal ikke ha forhandsbetaling

- tar LANG tid før du får tingene du bestiller, ventet 3måner på ein lyddemper som skulle komme etter 4-5dager:angry:

- Får ikke alle delene du bestiller, bestilte noen tåkelys men dei fekk jeg ikke med i pakken, +mangen små ting

eg kommer ikke til å kjøpe noe meir hjå dei

Honda Accord 91mod.