Gå til innhold

BS Bildeler

Ranger emnet

Ole-H

Anbefalte innlegg

• Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rart at noen er så fornøyde og andre så utrolig misfornøyde, tro om de har bytta ut noe personell?

Jeg er ihvertfall strålende fornøyd og kan anbefale BS på det varmeste.

Jeg vil tippe at siden det er noen som ikke er fornøyd pga. lang leveringstid er det fordi bs ikke bestiller nok? av ett firma, dem håper på å få kjøpt/send mest mulig fra ett firma om gangen, skal dem sende en og en fanger blir det ikke mye omsetning, som riger, det går det mye av, så der burde ikke leveringstiden være noe serlig over 3 uker hvertfall, men om man bestiller en fanger fra et ukjent firma som bs bestiller lite fra håper dem jo på at det skal komme flere bestillinger før dem sender ett innkjøp, kanskje dem venter litt for lenge med å sende bestilling?

Mhv

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at noen er så fornøyde og andre så utrolig misfornøyde, tro om de har bytta ut noe personell?

Jeg er ihvertfall strålende fornøyd og kan anbefale BS på det varmeste.

Er vel noen som har vært heldigere enn andre.

Med tanke på hvor mye styr og tull jeg hadde med fangeren jeg kjøpte så er jeg utrolig misfornøyd med det firmaet.

Når dem sender ut varer som er skadet og så skylder på Posten (som ikke hadde levert pakken en gang), i tilegg til at fangeren var 2 uker forsinka i forhold til det de lovte. OG at de ikke vil ta den i retur, så sitter man ikke akkurat igjen med et godt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bestilt noe svære greier fra BS.. men bestilte en gang en grill.. den fikk jeg rimelig raskt sporingsnr på.. men den forlot visst aldri posten der nede da.. og ble da levert tilbake til BS og da ble jeg ringt opp igjen for å høre om jeg fremdeles ville ha den.. tok tid før jeg fikk tlf.. men jeg fikk den iallefal.. eneste erfaringen jeg har med de..

1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå ikke mye erfaringer med dem jeg.

Eneste jeg har bestilt er en grill til Corrado'n, og fikk beskjed om at det ville ta ca 3-4 uker før jeg fikk den siden de ikke hadde den på lager selv. Etter 2 uker fikk jeg mail fra de om at varen var annkommet hos dem og sendt videre, og dagen etter var den på postkontoret her.

Så hittil er det bare pluss i boka fra meg! =)

VW Corrado 2.0 16v

CorradoClubNorwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte også no fra bsbildeler for ei go stund sia. 2suber og en forsterker. det tok lang lang tid før det kom. enne suben brente seig fast etter 2 uker. andre brant seg fast etter noen uker. verste av alt var at forsterkern også brant opp. så nå sitter jeg igjen med enn subkasse til 4000kr:( bestilte noen deler til cosworthn for noen dager siden. menn jeg komer ikke til å sjekke posten hverdag for å se om dem er kommet. etter deg jeg leser her kommer ikke jeg til å bestille no mer der det er i vertfall helt sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok 2mnd før jeg mottok delene jeg bestilte der også, og da fikk jeg dem kun i små porsjoner... gikk og venta over 3 mnd på et stab stag jeg hadde bestillt samtidig med de andre varene, de mente jeg hadde mottatt det, så jeg måtte ringe og maile mye med de før de før de endelig ga seg og sendte meg det, jævla unødvendig at jeg skulle måtte betale for frakt derfra til oslo når jeg hadde vært der nede flere ganger og henta ting og det var deres feil at de ikke var levert samtidig med det andre.

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står om gutta bak BSBildeler på Dagbladet idag. Det ble starta av Per Christian Svendsen og Ole Johan Bredland. Per Christian omsatte for over 8,5 mill før han fyllte tyve... I år har gutta budsjettert med en omsetning på mellom 18 og 20 millioner. Nå har dem 7 ansatte. Kudos for det!

Les mer her: - Jeg var lut lei skolen

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

jeg bestilte to stk seter ifra bs bildeler i høst.. jeg fikk de, og var med 2 sett understell. men tok kjeeeeeeeempe lang tid før jeg fikk de, og jeg maste flere ganger.

og når jeg fikk de var prisen 500kr mindre enn egnetlig, da tenkte jeg "åja, har de vært litt snille nå, siden det tok sånn tid"

men for litt over ei uke siden, så fikk jeg mail at det var sendt jeg pakke til meg på 500kr ca. så sendte jeg mail tilbake å lurte på hva det var, så fikk jeg svar at det var seteunderstellet jeg ikke hadde fått med.

men hadde fått med to, så sa jeg at jeg hadde fått begge, at jeg ikke skulle ha det. så var det greit, skulle bare se bort ifra den.

men kom hentelapp litt etterpå, om at den var kommet på postkontoret, men henta den ikke siden jeg bare skulle se bort ifra den.

så ringte det ei frekk dame derifra i dag. og spurte hvorfor jeg ikke hadde henta den,

så sa jeg at jeg hadde fått begge og alt det der. så sa hu at hu sku sende faktura på det.. men kan hu det? jeg har ikke fått en dritt med informasjon om at jeg skulle få ettersendt det et halvt år etter, må jeg betale den?:s

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte to stk seter ifra bs bildeler i høst.. jeg fikk de, og var med 2 sett understell. men tok kjeeeeeeeempe lang tid før jeg fikk de, og jeg maste flere ganger.

og når jeg fikk de var prisen 500kr mindre enn egnetlig, da tenkte jeg "åja, har de vært litt snille nå, siden det tok sånn tid"

men for litt over ei uke siden, så fikk jeg mail at det var sendt jeg pakke til meg på 500kr ca. så sendte jeg mail tilbake å lurte på hva det var, så fikk jeg svar at det var seteunderstellet jeg ikke hadde fått med.

men hadde fått med to, så sa jeg at jeg hadde fått begge, at jeg ikke skulle ha det. så var det greit, skulle bare se bort ifra den.

men kom hentelapp litt etterpå, om at den var kommet på postkontoret, men henta den ikke siden jeg bare skulle se bort ifra den.

så ringte det ei frekk dame derifra i dag. og spurte hvorfor jeg ikke hadde henta den,

så sa jeg at jeg hadde fått begge og alt det der. så sa hu at hu sku sende faktura på det.. men kan hu det? jeg har ikke fått en dritt med informasjon om at jeg skulle få ettersendt det et halvt år etter, må jeg betale den?:s

Hadde nok prøvd meg med et brev gitt.

Om du f.eks. har solgt setene dine; ;)

Setene har blitt solgt og eies ikke lenger av mottaker.

Om kravet av understell skulle opprettholdes går mottaker i økonomisk tap.

Når BS Bildeler tilbyr tjenesten å sende ut varene på vegne av sine kunder og en feil blir gjort,

må BS Bildeler selv ta ansvar for feilen, selv om feilen medfølger økonomisk tap.

Alltid lov og prøve seg...

Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil...

2007 VW Golf GT

x 1998 VW Golf GTI

x 1989 VW Golf GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei. jeg bestilte noe fra bsbildeler, var egentlig ganske fornøyd med mine tidligere kjøp... ofte kom pakkene bare etter 2-3 uker men så kom tiden for juleinnkjøpene.. bestilte varer for 1500(div. små plokk som julegaver) bestilte i november rundt den 10ende.. og fikk alt av mail jeg hadde fått tidligere. men 20 des ringte jeg å hørte om hvor pakken min var og da hadde de tydeligvis ikke "sett" bestillingen! hvordan er dette mulig vet ikke jeg! men 10 januar sende jeg mail etter at de hadde åpnet etter julestengt og fikk til svar at varene ble bestilt i dag. svarte med at jeg ikke ønsket pakken leger for dette hadde gått 2 måner etter jeg bestilte.. da fikk jeg til svar at dette var greit. rundt slutten av januar fikk jeg melding fra posten at pakken hadde annkommet på postkontoret. ble rasende og ringte de med det samme. Da fikk jeg tilsvar at jeg bare kunne sende den tilbake.

så gikk det 2 nye uker. da ringer de til meg å LURER på hvorfor jeg IKKE ville ha bestillingen... svarte med det samme som tidligere at denne bestillingen skulle være julegaver og var ikke ønskelig lengre. fikk da til svar at jeg måtte betale 500 kr for at de tapte penger på dette... "til hel...te" så la jeg på å sende de mailene jeg hadde fått som bekreftelse på at jeg fikk avbesilt bestillingen. fikk uansett regning.. ringte å sa at no sender jeg mail til forbruker råde eller noe sånt (hadde nokk bevis) Først da ble det greit! Besiller kunn fra de om jeg har GOOOOOOD til før jeg trenger det. og det skal ikke være nødvendig!!

Velger å klippe å lime litt fra ett annet forum angående bsbildeler.. passet litt inn her også;)

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bestillt framfanger fra bs.

trudde at det kom på 7000,- men nejda, kom på 10.000 fordi linselysene ikke passet, derfor må jeg ha nye, som ikke er på lager, og de koster 3200 kr.

har ventet 2 uker hittill på komplett fanger.

er spent om den dukker opp iløpet av neste 2 uker..

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte noen cromespeil til a4'rn min.. det gikk kjempelang tid før dem kom.. og når dem først kom så viste det seg at det kun var små deksler som skulle ligge over di orginale speilkappene.. slik som det sto i teksten og slik som det så ut på bildet, så ser det ut som at det er hele speilkapper(beregnet på å bytte ut di gammle) men der tok jeg feil.. passformen var så dårlig at dem hadde passet bedre på husveggen! da ringte jeg til bs, og sa at jeg krevde å få bruke angreretten, men ikke faen.. den damen jeg pratet med i telefonen var frekk, å mente at det var perfekt passform.. og hvis det skulle være litt dårlig passform så måtte jeg modifisere dem til og passe!!! da det er vanskeli å modifisere noe som er crommet, så valgte jeg å drite i hele saken, å aldri, ALDRI ta kontakt med bsbildeler igjen!!!

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider