Papi. Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 Uh-oh... Og eg har nett bestilt varer på totalt over 11k frå BS... Kan bli artig dette. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 bestilte noen cromespeil til a4'rn min.. det gikk kjempelang tid før dem kom.. og når dem først kom så viste det seg at det kun var små deksler som skulle ligge over di orginale speilkappene.. slik som det sto i teksten og slik som det så ut på bildet, så ser det ut som at det er hele speilkapper(beregnet på å bytte ut di gammle) men der tok jeg feil.. passformen var så dårlig at dem hadde passet bedre på husveggen! da ringte jeg til bs, og sa at jeg krevde å få bruke angreretten, men ikke faen.. den damen jeg pratet med i telefonen var frekk, å mente at det var perfekt passform.. og hvis det skulle være litt dårlig passform så måtte jeg modifisere dem til og passe!!! da det er vanskeli å modifisere noe som er crommet, så valgte jeg å drite i hele saken, å aldri, ALDRI ta kontakt med bsbildeler igjen!!! Her kan du si at du sender dem i retuer og ønsker å få pengene tilbake, såklart innen rimelig tid, da bruker du angreretten og dem har ikke noe dem skulle ha sagt. Det er altfor mange som lar tingene sine ligge, er bare å sende i retur med gang! Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mai 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 synes dem er veldig greie jeg, bestilte en stor alu cooler fra dem og en turboxs dumpventil, fikk det i posten 3 dager senere :) dem ringte til og med når det jeg hadde bestilt hadde kommet på postkontoret mitt, dem fortalte at vare hadde kommet.. kjempe greier synes jeg! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Uh-oh... Og eg har nett bestilt varer på totalt over 11k frå BS... Kan bli artig dette. Fått varene du? har du fått noe svar fra de? Kom på neste lass i uken som var, eller lasset etter der igjenn sa de på mail. Snakk om å ha kontroll!! før jeg får framfangeren er væll vinteren kommet :( Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Ble jo nesten provosert til å kjøpe noe av de nå som jeg har lest igjennom hele tråden:P Skal hive inn en bestilling hos de en gang i fremtiden bare for å se om de leverer:P Eller så får jeg gjøre som de fleste andre: får ta meg en telefon å slå av en "hyggelig" prat:D Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Værste er at jeg fikk regning på varen min 5 måneder etter at jeg hadde returnert den. Fy faen så forbanna jeg ble da :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Fikk mail fra BS idag, om at jeg måtte betale, og den var klar for pakking når betalingen er fullført. litt skeptisk på å betale så mye, da jeg har ventet lenge på varene! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Lang leveringstid og så får man feil/skadd varer. Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Fikk Fangeren idag, tok ca 1 dag med frakt fra de pakket den og schenker hentet den:) Masse riper på den, så da blir det nok pussing av fanger for min del:S Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Fikk Fangeren idag, tok ca 1 dag med frakt fra de pakket den og schenker hentet den:)Masse riper på den, så da blir det nok pussing av fanger for min del:S Var jo heldig med tanke på frakten du da. Men fortsatt tragisk at man ikke kan få en vare uten riper. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 en kompis av meg bestilte en vinge der inne til en primera visstnok og fikk feil. også fikk han beskjed om at de ikke tok retur. snakk om "BLÆ" Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 huff, dette så ikke bra ut :( er rieger mye dyrere andre plasser? var helt klar for å bestille styling til vectra helt til jeg så denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 nej egentli ikke, bare leveringa som tar tid, samtidi som at stylinga får skada/ripa da Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 litt kjedelig å måtte pusse en helt ny fanger da:/ men da får jeg bare be de som lakkerer gjøre den jobben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 brutter opplevde lignende fra bs.bestilte 2 racingstoler,ventet i månedsvis,å når han endelig fikk beskjed om at pakka var ankommet var det faen bare 1 stol. så var det å vente noen uker til på stol nr 2. kommer aldri til å kjøpe en dritt fra det useriøse stedet.Spiller ingen rolle om de er noen hundrelapper billigere enn andre steder,når de ikke klarer å levere. å den tlf er jo aldri noe svar å få på Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg