volvokvaløya Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Kjøp deg en skjærkant pakning du,så blir du nok fornøyd. http://WWW.SHSPERFORMANCE.NO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 jeg vil mene det å kjøpe en slik pakning vil være å forskyve problemet. jeg ville kjøpt eventuelt lånt en bredbåndslambda og fådd sjekka AFR når ladetrykket begynner å bli høyt. og selfølgelig prøvd å lytta litt etter tenningsbank som jeg er ganske sikker på at der fins på den motorn din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Som sagt tidliger så er jo denne karn på leiting etter ei ny pakning som tåle en støyt å da mener jeg at skjærkant pakningen er den optimale og bruke og kan brukes om igjen flere ganger,har vært borti tilfelle der sylindervegger har blitt blåst i filler men pakninga var bare å ta av å bruke pånytt. Hvordan andre ville ha løst dette problemet får være opp til dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 har vært borti tilfelle der sylindervegger har blitt blåst i filler men pakninga var bare å ta av å bruke pånytt. Der har du jo en grunn til at skjærekant pakninga ikke er løsninga da senere er det noe annet som tar kvell pga en eventuelt alt for lean AFR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 ok,det skal ikke stå tvil om at du vet hva du prater om. Jeg bruker ukonsekvent skjærkantpakning,Jeg bruker også andre uorginale produkter for å ha optimal blandingsforhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 jeg kjører o-ringet blokk med org. pakning og kjørte uten bredbandslambda tidligere på org. 230fk innmat.. Gikk så bra atte,på flere områder! Har hatt andre motorer med både kobber og skjærkantpakning og satte stor pris på å slippe å bytte pakning eller andre motordeler ever! må vel nesten være certfified nutcase jeg da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.