Gå til innhold

solgt poloen og kjøpt golf

Ranger emnet

polo_girl

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hej søta

vis jeg var deg ville jeg ikke sport så mye om hva andre folk sysn om hvordan bilen skal se ut...for du vil få altfor mange forskjellige svaar och komentarer =)

MEN stylinsett kan jeg vel hjelpe deg med å finne =)

hvis du leter litt her på forumet "kjøp/salg" , finn.no, autodb.no , ebay.de /uk / com ...der finner du brukte stylinger

=)

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere.

da var poloen solgt og jeg har gått til innkjøp av en golf 3 stv.

men syntes den trenger noe styling,front fanger er jo greit,men sideskjørt passer de fra vanlig golf 3??

gap ut om noen har noe styling og selge til en fin pris..

mvh

jannicke

Kjøp deg nye blinklys og grøftelys, nye baklykter og nye frontlykter. Senk mye og kjøp noen fine felger med kant. Mer trenger du ikke. Bortsett fra en torillers emblemfri grill, da.

Og VR6-leppe, som han over meg skreiv.

nice.jpg

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Kristian G : voffor sku hun jørre det ?

fordi DU syns det er fint ?

Syns absulutt ikke hun skal jøre det andre mener... hun burde gjort det hun selv syns er fint ...

styling kan ocså være fint vis man gjør det skikkelig

http://i27.photobucket.com/albums/c170/ErikOlsenOSR/DSC00358.jpg[*/IMG]

Ja, såklart skal hun gjøre det hun selv syns er pent, det jeg prøver å si, er at en Golf ikke trenger så vanvittig mye for å bli pen. Og, stylingen hun skal kjøpe må lakkes, kanskje til og med repareres? (Om hun kjøper brukt, lakkes må det uansett)

Det jeg foreslo er enkle og ikke dyre inngrep som gjør en fin bil enda finere.

Men vær så god, om du vil ha en plastikkbil, gjør som du vil.

Forøvrig så er det en grunn til at majoriteten mener at en Golf skal være clean.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen biler trenger styling.. ;)

Ghost, styling gjør ikke nødvendigvis en bil pen, eller annerledes. Og det motsatte, OEM+ betyr ikke nødvendigvis kjedelig..

Sett på en ny framfanger og bakfanger, og man har likevel gjort mindre enn det han her har gjort. Han har gjort mye, men det utrente øyet ser bare en standard Golf. Skjønner? ;)

72120601.jpg

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder kommer løpet av helgen tenker jeg hehe

har blitt følgene:

-vr6 leppe

-senke sett og dempere

-lamper rundt om bilen (hvite)

følgene er på vei:

-15"brock b1 felger tror jeg de het?

-soting av ruter,dette skal bli gjor av fagfolk hehe..

skal komme med noen bilder..

god dag vidre til alle:-)

golf stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider