RS Tjå Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Er det lov å rullemale bil? tenker på godkjenning. jeg tenkte å rullemale bilen min men skal ha den på EU i nov så jeg bare lurer på om det er lovlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Klart det er lovlig! Eneste du må gjøre er å få skrivi om fargen i vognkortet. Null stress ;) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Nei, rullemalingen er livsfarlig, bare tenk hvor mye verre det vil gå om du skulle krasje med noen og bilen din er rullemalt. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Nei, rullemalingen er livsfarlig, bare tenk hvor mye verre det vil gå om du skulle krasje med noen og bilen din er rullemalt. funny bunnyalacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Rullemaling er lov ja.. har selv rulle malt og fått min bil godkjent. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Tjå Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Det er sweet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Er det lov å rullemale bil? tenker på godkjenning. jeg tenkte å rullemale bilen min men skal ha den på EU i nov så jeg bare lurer på om det er lovlig? Desverre, nye lover.. Du må fra nå pensle malingen på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ja, nye lover, biler etter 1995 får du ikke godkjent rullemalt. Må lakkeres på godkjent verksted med tuv-godkjent lakk og sprøyte. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja, dere skulle vel nesten skrivd en vitse-bok sammen også dere to.. litt av noen morroklumper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdathor Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Er det lov å rullemale bil? tenker på godkjenning. jeg tenkte å rullemale bilen min men skal ha den på EU i nov så jeg bare lurer på om det er lovlig? i disse miljøtider så er det EKSTREMT viktig å tenke på at en lakkert og glatt overflate er mer aerodynamisk enn en ru flate.. så kort forklart: du vil være en miljø synder med store utslipp med en rulle malt bil i motsetning til en lakkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Ja, dere skulle vel nesten skrivd en vitse-bok sammen også dere to.. litt av noen morroklumper.. Kanskje du kan forklare hvorfor du ikke har sett biler produsert etter 1995 som er rullemalt? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Ikke jag vekk nye medlemmer nå da gutter! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er ikke bare nye medlemmer som blir skremt av de dårlige vitsene der.. uff! Ler ikke når jeg er trøtt, lys våken, sulten eller mett.. Så det betyr vel egentlig at "vitsen" eller hva det var et forsøk på er dårlig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Er ikke bare nye medlemmer som blir skremt av de dårlige vitsene der.. uff! Ler ikke når jeg er trøtt, lys våken, sulten eller mett.. Så det betyr vel egentlig at "vitsen" eller hva det var et forsøk på er dårlig:) Sier han som har den dårligste humoren og de mest rævva vitsene på forumet.. BEKLAGER EVT. OT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg