IronHorse Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hei;) Noen som vet hva dette er? sitter på en slange som går inn på turboen. tror kansje det er "innebygd" på nyere turboer? Siter 91 Mercedes Benz 300td 74 Plymouth Duster X 92 240 Gl (tic) X 86 240 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Er ikke det der WG'en? Nei.. Akkumulatoren ellernoe tror jeg den heter.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IronHorse Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Er ikke det der WG'en? Nei.. Akkumulatoren ellernoe tror jeg den heter.. Å det er?:p er den viktig? Siter 91 Mercedes Benz 300td 74 Plymouth Duster X 92 240 Gl (tic) X 86 240 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Er ikke det der WG'en? Nei.. Akkumulatoren ellernoe tror jeg den heter.. Wastegate actuatoren? Ser ut som en vakumklokke av noe slag, men jeg ser ikke hva den er festet til, så jeg vet ikke hva den er til. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IronHorse Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Forresten: noen som vet om dette er de rette ledningene som skal loddes på dysene? trenger jeg de kvite plast koblingene, eller skal jeg klippe dem bort? er fra ett 740nett som jeg fikk med motoren. og på det nederste bilde, så er det en liten grønn ledning som jeg ikke vet hvor skal:S den går inn ilag med den tjukke(merket med rød ring rundt) men den gikk til en annen kobling på 740 nettet etterpå. viss dere sjønner:p Siter 91 Mercedes Benz 300td 74 Plymouth Duster X 92 240 Gl (tic) X 86 240 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Ser ihvertfall ut som en slik en.. Men er vanskelig å se. Hvor går slangene hen? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IronHorse Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Wastegate actuatoren? Ser ut som en vakumklokke av noe slag, men jeg ser ikke hva den er festet til, så jeg vet ikke hva den er til. er festet til en slange som går inn frampå turboen. kan ta ett bedre bilde viss det hjelper Siter 91 Mercedes Benz 300td 74 Plymouth Duster X 92 240 Gl (tic) X 86 240 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Forresten: noen som vet om dette er de rette ledningene som skal loddes på dysene? trenger jeg de kvite plast koblingene, eller skal jeg klippe dem bort? er fra ett 740nett som jeg fikk med motoren. og på det nederste bilde, så er det en liten grønn ledning som jeg ikke vet hvor skal:S den går inn ilag med den tjukke(merket med rød ring rundt) men den gikk til en annen kobling på 740 nettet etterpå. viss dere sjønner:p Hvis du skal bruke 740 nettet (fra en b230et, går jeg ut i fra) trenger du ikke å lodde noe som helst. Er bare å koble motstandene på kontakten som passer. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IronHorse Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 sånn ser den ut: der skal den sitte: Siter 91 Mercedes Benz 300td 74 Plymouth Duster X 92 240 Gl (tic) X 86 240 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IronHorse Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hvis du skal bruke 740 nettet (fra en b230et, går jeg ut i fra) trenger du ikke å lodde noe som helst. Er bare å koble motstandene på kontakten som passer. bruker 240 nettet fra B230F. motoren er en B230FT fra 740. fikk med ledningsnettet som hørte til motoren. inkludert formotstanden til dysene. Siter 91 Mercedes Benz 300td 74 Plymouth Duster X 92 240 Gl (tic) X 86 240 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Er ingen kontakt du skal feste dysene på da. Du må klippe opp ledningene til dysene og montere der. Se FAQ, er diskutert opp og ned der. Har null snøring hva den dingsen der er. Ikke sett slik før, hva går vakumslangene til? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Hehe er den orginale dumpventilen det:) Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 dump fra ET Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Det der er isåfall den styggeste og mest anonyme dumpen jeg noen gang har sett.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 dumpventil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.