Gå til innhold

Min Nye Audi TQ

Ranger emnet

Cornadiuz

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slenger ut litt bilder fra Lørdag formiddag. Tok og koblet ut den gamle cd spilleren jeg fikk med bilen, Loddet og stripset all kabling og erstattet den med en jeg hadde liggende :)

Gamle CD Spilleren:

bilde_1_1193580898.jpg

Den "Nye" CD/Mp3 Spilleren:

bilde2_1193580924.jpg

Kabelkaos?! Sir bare herregud at bilen ikke hadde tatt fyr. Hadde en liten anelse at det så ille ut, men dam:

bilde3_1193580947.jpg

Kablene så ikke ut. Han hadde nå i det minste brukt litt billig Svart Elektro Tape på noen av kablene:

Før:

bilde_4_1193580971.jpg

Etter:

bilde_5_1193581002.jpg

Ble ganske bra når jeg var ferdig loddet:

bilde6_1193581029.jpg

Da var spilleren på plass:

bilde7_1193581069.jpg

Blir nok en Pioneer med Navigasjon om ikke så lenge, men dette funker fint til da:

bilde8_1193581097.jpg

Audi A4 TQ Sedan 1998/99 - Prosjekt

Renault 5 GTE 1991 - Prosjekt

Audi A4 Sedan 1996 - Solgt

More Ice.. More Snow.. More Fun.. Audi Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble straks mye penere!

PS, leit å høre om ripene.. Sånne folk skulle vært grisebanket!

Takktakk. Ja, blir så ufatterlig lei meg, når jeg legger 1000vis av

timer i bilene, så er det noen sjalu'e møkkafolk som driver med faenskap :(

Skal se om jeg tar å legger opp bilder av skadene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så utrolig sint av å se slikt! At folk driter seg ut, å stikker fra stede er nesten værre. Min skade var ikke riktig så ille etter jeg polerte over skaden. Skal legge ut bilder i ettermiddag :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cornadiuz:) jeg så på den gamle bilen din og jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med å finne noen fine Spredere(de små lyktene nederst på fangeren.) jeg har lett litt, men finner ingen som jeg liker. jeg lurer også på om noen av dere vet om det er mulig å sette inn halogen lykter Xenonlook i angelyesene eller om det er noen spesielle pærer som bare passer til angeleyes(har lite peiling fordi jeg ikke har fått Angeleyesene mine enda, har bare bestilt dem skjønner du)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

Var jeg som var med til gardermoen å leverte bien.

Gikk turen opp bra ?

Synd med ripene....

Heihei :)

Jada, turen gikk kjempe bra.

Ja, er utrolig kjipt med sånn. Men men.. Gjort er gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hei Cornadiuz:) jeg så på den gamle bilen din og jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med å finne noen fine Spredere(de små lyktene nederst på fangeren.) jeg har lett litt, men finner ingen som jeg liker. jeg lurer også på om noen av dere vet om det er mulig å sette inn halogen lykter Xenonlook i angelyesene eller om det er noen spesielle pærer som bare passer til angeleyes(har lite peiling fordi jeg ikke har fått Angeleyesene mine enda, har bare bestilt dem skjønner du)

Hei

Sorry jeg ikke har svart før nå. Du har vel kanskje fått svar til nå håper jeg, men vist ikke.

De små sprederne er Kjøpt hos Hella. Ligger på en pris rundt 800-1100kr med 2 stk pærer og all kabling man trenger til oppkobling. Så ligger det vel originalt oppkobling klar til sprederne i bilen din :)

På de Angeleyes'n jeg hadde var det gjort plass til Xenon modulene, å ja du kan bytte pærer til å få litt blålook hehe. Men gå heller for Xenon 6k ;p

Har selv bestilt det og spredere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Sorry jeg ikke har svart før nå. Du har vel kanskje fått svar til nå håper jeg, men vist ikke.

De små sprederne er Kjøpt hos Hella. Ligger på en pris rundt 800-1100kr med 2 stk pærer og all kabling man trenger til oppkobling. Så ligger det vel originalt oppkobling klar til sprederne i bilen din :)

På de Angeleyes'n jeg hadde var det gjort plass til Xenon modulene, å ja du kan bytte pærer til å få litt blålook hehe. Men gå heller for Xenon 6k ;p

Har selv bestilt det og spredere.

Okey det hjalp mye det. da er det bare å gå for innkjøp av xenonlook. jeg tørr ikke å sette inn xenon, gidder ikke å måtte bytte det hvis jeg kommer i kontroll:p nei det ligger ikke inne for å sette på spredere, men har fått mange tips her på hvordan jeg skal gjøre det.

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noe fryktelig vanskelig å finne fram på hella sine sider, finner jo ingen produkter der. kan ikke sende meg en link på der du fant dine spredere?

Det beste du gjør er å dra til din lokale forhandler,å hører med han etter pris og tilbud :)

Her er en link til lyktene jeg har bestilt:

Side 13 av 16

http://www.hella.com/produktion/HellaCOM/WebSite/MiscContent/Download/Drivers/Lighting/Lightshow_Part1_GBu.pdf

Slik ser det ut på min bil.

DSC00026.jpg

Kan vise deg hvordan jeg har gjort det når jeg monterer de opp. Blir Kanskje i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle slenge ut litt vinter bilder jeg tok idag:

Kjekt med litt lav bil og høye gangfelt, slik at man ikke får opp døra!?

AudiTQ3.jpg

Skal lakke øyelokkene jeg har liggende pga liker ikke helt glippen mellom panseret og lyktene: (Å ja, de er godt tilpasset hehe)

AudiTQ1.jpg

Blir montering av spredere i helgen :)

AudiTQ2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider