GGGolf Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 er det noken av dere som har motorvarmer i corradoen deres? Går dette lett å ettermontere? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 min har det ikke.... bestilte motorvarmer-element for å sette i, men den eneste plassen den kan settes i, er på baksiden. Der er det vanskelig å komme til. Den skal bankes inn der den ene frostpluggen sitter. Kan være vanskelig å sette inn pga eksosanlegg og manifold. Vurderer du? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Stod motorvarmer på corradoen som står ribbet i garasjen hjemme. Denne har element på baksiden ja, har ikke orket å få fjernet resten av ledningene. Men jeg røkket hvertfall alt av kjafs bort :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Eg vurderer ja. Corradoen er bruksbil. Må opp å kjøre mellom halv 6 og halv sju i vinter. Hadde vore godt for meg og skånsomt for motoren. Har motorvarmer i golfen. 1.8 90hk. Kan den motorvarmeren passe? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ga-ran-tert. satser alt på at den passer. Jeg har en til corrado liggende...*knegg Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg