Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Ja nå er hele filmen ute som sikkert mangen vet..Noen som har sett den? Har hatt den på pc`en siden igår og bare sniksett litt,skal brenne den ut på dvd nå snart og se den på hjemmekinoen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Er den å finne på dc? Isåfall, hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Walter_Melon Er den å finne på dc? Isåfall, hvor? den er på dc regner jeg med....Jeg fant den på dc++ på essentials hub`èn..jeg er der nå og sharer den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Ehm...hvordan finner jeg den huben da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Walter_Melon Ehm...hvordan finner jeg den huben da? dc++ OLDoMiNiOn.kicks-ass.net :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Takker! EDIT: Da er det bare å håpe at køen ikke er så lang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Walter_Melon Takker! Joda:) Kom med tilbakemelding når du har sett den da,jeg skal se den om litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Den er roger..! Bare jeg får lasta den ned så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Walter_Melon Den er roger..! Bare jeg får lasta den ned så.. det er også noen eksemplarer her swe-krstd.zapto.org norsk-svensk hub...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 noen som har formening om hva filnavnet på den "ekte" utgaven er , og ca størrelse, så vi slipper å laste ned masse driit etterhvert? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Silverboy noen som har formening om hva filnavnet på den "ekte" utgaven er , og ca størrelse, så vi slipper å laste ned masse driit etterhvert? getaway in stockholm 4 og gis4a.avi begge ca 700mb... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 hehe..damn..hvordan bruker jeg denna a? kanskje litt mye å forlange men :p Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Golf T&Nos så klart! hehe..damn..hvordan bruker jeg denna a? kanskje litt mye å forlange men :p ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Jostein ??? nei ikkeno...jeg finner nå sakte men sikkert ut av det..jeg leter nå etter filmen..get list fra folk.. bare en ting...må jeg lete etter den..eller er det et sted jeg kan søke etter den ? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Golf T&Nos så klart! nei ikkeno...jeg finner nå sakte men sikkert ut av det..jeg leter nå etter filmen..get list fra folk.. ikke gjør det slik...Trykk på søk knappen mye enklere..Husk å kryss av"only useres we free slots" ..og prøv å søk litt gis4 gis 4 getaway in stockholm 4 getaway in stockholm4 osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg