Ayapuri Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Jostein ikke gjør det slik...Trykk på søk knappen mye enklere..Husk å kryss av"only useres we free slots" ..og prøv å søk litt gis4 gis 4 getaway in stockholm 4 getaway in stockholm4 osv.. ok takker Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Bruk søkeknappen...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 fant en nå da..håper det er riktig.. swe6-gis4a.avi ? ?? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Golf T&Nos så klart! fant en nå da..håper det er riktig.. swe6-gis4a.avi ? ?? jepps....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 takker Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Da har jeg sett hele filmen...And must say Go Gis4,and come up with gis5! Denne var jo rå da..Men syns fint at de kunne tatt med 360 spider`n de testa da:( Men nsx og vett`èn klarte seg jo fint de:) Det var kanksje litt lite filming,men uansett det var rått... Spess når de først venter litt på onkel blå og når han er ganske nære drar de fra så det holder...Så venter de enda en gang lenger fremme,og vett`n står og spinner røyk,og når onkel blå kommer forsvinner de inn i en røyksky:cool: og onkel blå blinka med lysene så man skulle tro det var disko,lurer på om de virkelig trodde de skulle stoppe :rolleyes: Dritrå kjøring,fy faen så fort det går til tider:eek: Det var ikke få volvoer der da :op :rolleyes: :rolleyes: Litt artig at de testa bmw m5 og 360spider..:cool: Men skjønte vel ikke helt hvorfor dem skulle teste stereo,det spiller vel fint liten rolle i denne saken.... :dude: :dude: thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Usj...laster ned ennå jeg... :( Gleder meg til å se stereotesting med lyden fra onboard-lydkortet mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Walter_Melon Usj...laster ned ennå jeg... :( Gleder meg til å se stereotesting med lyden fra onboard-lydkortet mitt. vil nå påstå at Sound testingen var bedre da,tynings av Ferrari f.eks;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 jeg likte filmen..men likte lite at de snurrer filmen 4 ganger..bare fra forskjellige kameraer..gleda meg nå til fun på slutten jeg da..som i 3'a..litt burning osv osv.. den starta på den 5 gangen...men da stoppa det etter litt..fikk jeg hele ?jeg fikk med meg drag racet mellom de to bilene.. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Golf T&Nos så klart! jeg likte filmen..men likte lite at de snurrer filmen 4 ganger..bare fra forskjellige kameraer..gleda meg nå til fun på slutten jeg da..som i 3'a..litt burning osv osv.. den starta på den 5 gangen...men da stoppa det etter litt..fikk jeg hele ?jeg fikk med meg drag racet mellom de to bilene.. da har du hele sulamitten ja...De hadde ikke trengt alle de vinklene..1 i hver bil skulle holdt ja,men er fornøyd jeg.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 ja det var jo greit..men ekstra morro er det jo at det er kvinnfolk som kjører 'vetta...+++ at det var litt mer spenning denne gangen..med tanke på slutten..da de lekte med snuten. :D vil se mere sånt!!! som i Ghostrider da han sykler på en liten BMX sykkel og blir dratt i armen av en snut..haha..faen så kult å se på. :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by Jostein getaway in stockholm 4 og gis4a.avi begge ca 700mb... Hva? Minimum 4 GB må de være på, divx er for pingler.. ;) Nå så jeg ikke hele filmen i går, men det kan ha sin samenheng med at jeg syns ærlig talt ikke den var så spennende, pluss at Ghostrider 2 lå i dvd-coveret ved siden av og bare ventet på å bli spilt av.. ;) Men for all del, søte damer :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 synes heller ikke den var så fantastisk... den var litt kjedelig. synes nå eg da.... slapt bonus matril og, mye bedre i 3 Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Syns hele greia var ganske så bra :) Koste meg hele tiden... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Ingen som gidder og brenne gis 4 og ghost rider 2 til meg mot betaling?? kjeder meg i armyn! Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg