Colli Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Tok en Merce her om dagen! :) Har dessverre bare etter-bilder, men de taler for seg selv! ;) NXT Car Wash QD + Clay MG80 + W8000 på rotary NXT Tech Wax for hånd MG21 + W8000 på rotary Tok av alle produkter for hånd. Syns det ble greit resultat. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Meget bra resultat må jeg si.. Men hvorfor MG21 etter Tech Waxen? Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Pga at MG #21 er en syntetisk sealer, med veldig god holdbarhetstid, går jeg sterkt ut i fra var årsaken :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Okey.. trodde bare at det var best med sealer under nxten jeg. slik at den blir beskytta lixom.. Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 NXT har cleaners i seg, og ville da fjernet lakkforsegling! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 NXT har cleaners i seg, og ville da fjernet lakkforsegling! Ja, NXT har "dessverre" litt rens i seg, så det hjelper liksom ikke å legge siste finish med den. Må vurdere å skaffe meg noe skikkelig wet look wax. Hvis dere lurer på det "rare" bildet, så er det under fangeren bak! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 La selv på MG#21 før NXT´n for ca. 3 uker siden.. Resultatet er ennå veldig bra. Herlig og vaske samt glatt og pen i lakken. Men neste helg blir det MG#21 + Pinnacle liquid =) Den har ikke rens har jeg forstått. Men det er vell alltid best å legge voks OPPå sealeren. Har sett flere som har skrevet dette. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja, jeg har prøvd begge deler. Holder på å forbruke MG-serien min nå. På min egen la jeg NXT før MG21, ble gull. Så prøvde jeg omvendt på et par biler, og nå legger jeg sikkert NXT etter MG21 på denne bilen jeg holder på med nå. Siden jeg legger på voksen for hånd, og tar av for hånd, vil jeg tro denne renseprosessen ikke er så veldig aktiv. Syns faktisk bilen ble enda litt smooothere med NXT oppå MG21, noe som er helt naturlig. :) Når jeg har forbrukt MG-serien min skal jeg teste litt DG og PA!:) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Bra resultat:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja, jeg har prøvd begge deler. Holder på å forbruke MG-serien min nå. På min egen la jeg NXT før MG21, ble gull. Så prøvde jeg omvendt på et par biler, og nå legger jeg sikkert NXT etter MG21 på denne bilen jeg holder på med nå. Siden jeg legger på voksen for hånd, og tar av for hånd, vil jeg tro denne renseprosessen ikke er så veldig aktiv.(....) Sant det.. Og om man vokser bilen 1 gang i måneden, så ville jeg valgt det blankeste og glatteste resultatet på hvilken du legger på først. La selv på både sealer og NXT´n for hånd. Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 NXTn bør på FØR MG21, men ser dere er obs på det. Å gjøre det omvendt, da er det bedre å bare benytte NXTn vil jeg tro, men litt "forskning" er da OK... Uansett ser Mercen bra ut, sort, blank og fin....akkurat som vi liker det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.S.P Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Pent.. synd at jeg bor så langt nord / synd at du bor så langt sør ellers skulle jeg fått deg til å fikse min opp også.. Siter / Audi 90 2.3E Quattro \ Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 NXTn bør på FØR MG21, men ser dere er obs på det. Å gjøre det omvendt, da er det bedre å bare benytte NXTn vil jeg tro, men litt "forskning" er da OK... Uansett ser Mercen bra ut, sort, blank og fin....akkurat som vi liker det Ja, vi må jo forske litt vet du truhaa! :P Jeg går jevnlig rundt og studerer bilene jeg har tatt for uker/måneder siden og noterer tilstanden på lakken bak øret! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Det er ikke dumt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Til de som ikke gidder claye fordi bilen er såpass nyrenset, ren, ny osv... GLEM DET! :P Clay er uunnværlig uansett, jeg tenkte at det ikke var nødvendig, men etter en dør var jeg dritt lei av heisatur på småpartikler...... Så da var det fram med Clay og QD! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg