Gå til innhold

feilkoder 525 12V 90`

Ranger emnet

QuetZal

Anbefalte innlegg

• 3 months later...

Hei, jeg fikk også opp meldinger om "manglende" service på min 520. (tror det var gult lys) altså bare en beskjed, men når den blir rød blir det vel farligt å kjøre videre? f.eks. tomt for olje??? okke som, jeg sjekket alt selv, men hadde ikke nullstillingsverktøyet for å resette "hjernen" som selvfølgelig melder ifra at nå må du ta deg en tur på verkstedet for service igjen..!!! Jeg kjøpte meg selv dette utstyret for å sjekka service lampene og for å resette disse etter sjekk på bilen, Koster mellom 400,- og 1100,- for de enkleste til de mere avanserte. Mvh E 34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår