VegzR Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 hei har netopp kjøpt meg Volkswagen Golf 2.0 GL 1996mod 115hester. noen som har tips får å gjøre den "fetere"`? trenger sommerdekk og felg til den,anlegg må jeg ha, å kansje nå styling ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 hehe.. det er smak og behag, vi har en "krangel" her på forumet. Jeg er for OME+ altså, nye lykter, blanke blinklys osv emblemfri grill osvosv. om du er intresert i litt "reserch" så kan du titte på vwvortex.com sine forum. mye bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Og jeg er enig med loyfah! Ta en titt i Inspirasjon til folket! og få litt inspirasjon der. Jeg personlig har ikke råd til å kjøpe så mye til golfen enda, men det blir. Du derimot burde først av alt senke. 40/40 er minimum. Og så noen fete felger. Alt dette ser du i tråden jeg linket til. Lykke til med byggingen! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 - Emblemfri grill - Clean originalfanger - VR6-leppe (den har du sikkert, siden GTI ikke kommer med duckbill) - Golf-IV-lykter eller "Smoked E-codes" - SENK, og da mener jeg ikke 30mm. :p - Kantfelger i dimensjon 13-16" - Delvis clean bakluke Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 hehe enig med bournoutking, vurderer dette selv, men har lyst på 3dørs golf. finere enn femdørs. ( synes jeg da, men mange fine femdørs for og si det sånn ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Det er planene til min 3-dørs. Har ikke komt så langt, men har ordnet felger fra en på forumet; VR6-leppe fra en lokal Reodor Felgen; fikset en emblemfri grill og cleanet originalfangeren. Blir vel å sveise igjen bakluken, må bare finne en som kan sveise. :p Og deretter plastsveise inn en skiltholder fra en donorfanger til støtfangeren bak. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegzR Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 Men har dere en side jeg kan kjøpe noe av det dere nevner? fikk en del inspirasjon nå ja :) der røyk bonusen til Jul antar jeg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Oktober 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2007 http://www.tmtuning.com De har _alt_. Og om de ikke har det, send de en mail og de skaffer det. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegzR Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 hvilke felger, lykter synes dere er kule til golf da? er jo så mye å velge i.. ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ta å sleng opp noen bilder da?:) Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg