Gå til innhold

1985 100 Quattro

Ranger emnet

terion

Anbefalte innlegg

Hvordan er det egentlig å bytte til runde hjulbuer bak til 200 buer, hvor mye mekk skal til, kutter man av skjermene rundt hjulbuer, eller hva? Eller kan man skru av skjermene bak somehow?

En ting til, den sliter med å starte når den er kald, også når den endelig fyrer, så harker den litt på 2-3 sylindere, plutselig kommer alle, men da fusker den noe sjukt en liten stund til den blir litt varm.. Noe ide på hva jeg bør gjøre? Alle dyser, bensintilførsel og tank er splitter nytt på den.. Mistenker noe tenningsgreier..?

PS: Bilde i første post er ankommet.

Audi V8 3.6 '89

Audi 200tq 10v '88

Audi 80 '73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt monteringen av anlegget jeg hadde i Toyotaen.. Tok å reiv av lomma på dørtrekket foran, tetta igjen gropa der med en plate over, og monterte en 6.5" på plata igjen, bilder kommer senere. Må bare finne ut hvordan jeg gjør det pent over den plata igjen.. :P

Noen som har hattehylle til overs? Som ikke er kuttet hull i til høytalere? evt hull til 13cm høytalere som vil bytte til 6.9" hull? :P

Audi V8 3.6 '89

Audi 200tq 10v '88

Audi 80 '73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, herk. Nå er hele anlegget mitt montert i Audien. Makan for et pes, selv om bilen er grisediger innvendig.

Noen som har sentrallås-pumpa til høyre bakdør? Min lekker.

Kunne også tenke meg dørene til 87 modellen, de som har innfelte dørhåndtak. PM meg om noen har dette..

Audi V8 3.6 '89

Audi 200tq 10v '88

Audi 80 '73

Lenke til kommentar
Del på andre sider