ThunderCable Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 DevilsTower, håper han du jaktet med kan tilberede skarv, ellers skal du få deg en overaskelse ^^ Nytt våpen på meg nå, en AG-3 under førstegangstjeneste. Navngitt Møyfrid, som for øvrig er en kompis sin like dødelige mor :D Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haajen Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 småvilt jakt, før d mæste rypa. å elgjakt;) e d såm e gægni.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 drev med skyting for 2år sida:D Anchütz (tror jeg det skrives) skøt jeg med, alle bare: Fy så fort han skyter da! Men han råker jo! ;D :win Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Jeg skyter med pistol. Jeg er igrunn sykt flink og. :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roleg Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Jeg driver med leirdueskyting. Skyter med 12/76 Beretta med stålhagl. :) Han som eier stedet er tidligere olympisk mester :D Siter Ingenting er som en hissig 1.0 liters motor Bil: Opel Corsa -93 modell Moped: Daelim s-five Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Produktiv mandag. Måtte gjøre meg klar til tirsdagen; vi trener på pistolbanen tirsdager og torsdager frem til det blir for mørkt og den trasige innesesongen begynner. Pressa, tilfeldigvis midt inne i ladeprosessen: .357 Magnum. Frontier 125 gr. mykmetallbelagt Flat Point, muligens 36,6 mm OAL, S&B hylser, Federal Small Pistol Primers, 17,6 gr. Vihtavuori N110, semi-hard roll-crimp. .45 Auto/.45 ACP. Frontier 200 gr. mykmetallbelagt Flat Point, rundt 23,0 mm. OAL, (nesten for korte) S&B hylser, Remington Large Pistol Primers, 6,0 gr. Vihtavuori N320, mild taper-crimp. Etter utprøving idag ser jeg at denne ladningen soter bakover hylsene, altså er ikke trykket høyt nok til at ladningen utvider hylsemunnen helt inn til kammerveggen. Må prøve mere krutt, sterkere crimp eller dypere settedybde for å få opp trykket. Men funksjoneringen i pistolen med den steinharde rekylfjæra var upåklagelig. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 noen som har tegning på selvanviser? skal bruke den til skyting med 22LR. altså ikke noe heavy greier. om noen vet om hvor man får kjøpt aquila SSS blir jeg og glad. skulle gjerne likt å prøvd ammunisjon i 22LR med noe tyngre enn 40 grains kule. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Glemte å poste siste "familiebildet". Ellers samme gamle; ingen ny hardware, skyter på offisiell trening rett som det er, og av og til også ute på landet når jeg er der. Folk sier .45'en min smeller noe så jævlig, men ladningen er jo bare akkurat nok til at funksjoneringen går feilfritt? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excursion Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Her en noen av mine go saker men driver og bytter ut noen av dem nå om dagen. Hk Usp Custom Sport 9mm. Glock 17 9mm. 4th gen ramme. Franchi Predator semi auto hagle. 12/76 Colt 1911A1 45ACP. Siter 01 BMW 320 DAT. x 09 Ford Ranger XLT x 02 Volvo S60 x 93 MB 200E x 87 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Tøff hagle :) Har Franchi semi auto selv :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg