Gå til innhold

Eu kontroll

Ranger emnet

skrik

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg hadde sierra'n min på EU-kontrol i går.

Saken er at når jeg leverte den så hadde jeg på musikk, når jeg hentet den hadde jeg frotsatt musikk, men ikke noe bass. Det viste seg at forsterkeren står i protect. har gått over ledninger å jordings kabel. det er hvertfall som det skall. (tror jeg)mulig rem har fått dårlig kontakt siden den er så tynn, men det skal vel ikke la den gå i protect? Hva kan ha skjedd? var på mekonomen å spørte hva dem har gjort, men de benekter seff alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å koble fra ledning for ledning bortsett fra + - og rem til den ikke går i protect lengre.. Hvis alle ledningene bortsett fra + - og rem er av, og forsterkeren forstatt er i protect, er det noe feil. Mulig + ledningen ligger litt borti minus?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg titta bak spilleren å alt så bra ut, jeg bytta til en annen phono kabel men det samme skjedde. så jeg tok ut hele forsterkeren å kobla det opp igjen helt foran ved batteri siden det er bedre plass der en baki.det som da skjedde var det kom en fin fss lyd å hele greia begynte å ryke å lukte godt stekt. Muøig fordi jeg tok en spansk en å satt en stump rett fra plussen til rem'en.. men det skal vel ikke brenne opp pga av det? har jo kjørt sånn lenge andre ganger. Godt jeg har en annen forsterker i boden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pluss på pluss å minus på minus. skjønner ikke hva som har gått gæli. er alltid forsiktig med plussen å minusen på sånne ting.. er litt nervøs for å koble opp den andre forsterkeren nå. har hatt en del tull med dynamo'n. men har sjekka ladinga på batteri å det ser bra ut. kan ikke komme på noe som kan har forårsaka det her :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider