Fres Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hei, Kjøpte en bil i går, alle papirer og forsikringer osv er tegnet i går. Nå viser det seg at den gratis omregistreringen som selges nevnte gikk ut i går?! Vi begge fikk sjokk da vi fant ut dette idag. Vi har ringt firkantilsynet og de virker ikke positive i det hele tatt. "Daaaa skulle du ha levert i går!" MF Hva gjør jeg?! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Du kjøpte vel ikke en slik? For da skulle det ikke være noe problem. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Er dessverre ikke mye du får gjort med dette. annet enn å betale Omreg.... har man gått en dag over så har man gått en dag over. egentlig litt synd igrunn at BT ikke er litt fleksible på dette. Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Men dere skjønner vel at det må være en dato for slikt. Hvis ikke kommer nestemann å sier at en kompis fikk dagen før, og slik fortsetter det. Teit ja, men dessverre må det være slik. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ja jeg skjønner jo det sånn egentlig, men når jeg da hentet bilen i går kl 19, papirene er skrevet under med klokkeslett. Det bør da hvertfall gjelde 24timer etter at jeg kjøpte bilen synes jeg. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Står det gratis omreg i kjøpekontrakten? Isåfall kan du vel få selger til å betale, siden det var etter stengetiden til biltilsynet på siste dagen.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Men dere skjønner vel at det må være en dato for slikt. Hvis ikke kommer nestemann å sier at en kompis fikk dagen før, og slik fortsetter det. Teit ja, men dessverre må det være slik. Helt enig! Et sted må grensen gå, bare synd du fikk smake på det. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hmm, dette er vel ikke noe kundebehandleren kan gjøre noe med, enten han vil eller ikke, ettersom det er datastyrt(?) Dvs dataen "tillater" ikke gratis reg når det er gått over tiden. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hmm, dette er vel ikke noe kundebehandleren kan gjøre noe med, enten han vil eller ikke, ettersom det er datastyrt(?) Dvs dataen "tillater" ikke gratis reg når det er gått over tiden. Stemmer det, jeg spurte om jeg kunne få prate med noen overordnet i forhold til de som tar telefonen hos BT, men da fikk jeg beskjed om at det kunne jeg bare glemme! Rart man blir provosert. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Glemte å si at selger har gitt avslag i prisen nå, så da hjelper det jo. Men uansett noe dritt fortsatt.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 lol, hvis du kjøpte bilen i går klokka 19:00, så skal det være gratis omreg innen 24 timer. Dataen klarer ikke å akseptere det siden datoen er feil, men ved hjelp av en i BT så skal du kunne få gratis omreg. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludde_190 Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 LOL@SOWER! Den var faen meg lættis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 lol, hvis du kjøpte bilen i går klokka 19:00, så skal det være gratis omreg innen 24 timer. Dataen klarer ikke å akseptere det siden datoen er feil, men ved hjelp av en i BT så skal du kunne få gratis omreg. Skal til jessheim nå, men jeg har mine tvil! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hæ?Går det an å omregistrere gratis innen 24timer?Det visste jeg ikke.Hvorfor gjør ikke alle det? Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hæ?Går det an å omregistrere gratis innen 24timer?Det visste jeg ikke.Hvorfor gjør ikke alle det? Det er gratis omregistrering i en viss tid etter at man har kjøpt bilen. Tror det er 2 måneder. I dette tilfellet har bilen da blitt solgt etter nøyaktig 2 måneder, med omregistrering ble levert etter 2 måneder og 1 dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg