Fres Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Det er gratis omregistrering i en viss tid etter at man har kjøpt bilen. Tror det er 2 måneder. I dette tilfellet har bilen da blitt solgt etter nøyaktig 2 måneder, med omregistrering ble levert etter 2 måneder og 1 dag. Stemmer, hvis det hadde vært gratis innen 24 timer da hadde jeg blitt en mye lykkligere mann! 6000 spenn bye bye Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann2 Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jeg tror selgeren har lurt deg, og ikke er så uskyldig som han prøver å gi inntrykk av. Han visste eller burde ha vist hvor lenge det var fri omregistrering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Han trudde det var 3 månder og fikk "sjokk" da det egentlig bare var 2 og at den gikk ut dagen før, noe som faktisk stemte, og fikk avslag i prisen på bilen så da er det ok på min side Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg