sirwicked Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Har ikke testet den men den er fra en lojal source for å si det slik skriv en liten epost her så sender jeg deg info.. (har ikke båndbredde til alle desverre..så får ta en av gangen hehe) vel.. siden så mange ville ha det så klarer vel de fleste å vente et døgn til med å få den.. det er iallefall NOE.. hehe hf Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 me me me :) info..ja takk :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Info sendt til PM siden du ikke ga ved email(og jeg orket ikke lete) men uansett.. ftpinfo: 80.202.48.14 port: 21 user: bil pass: forum ftp://bil:forum@80.202.48.14:21 enjoy.... Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 funka bra den! Spillet ble litt annerledes med ISO...funker bedre synes da jeg..så blir det litt mer morro med noe musikk til :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 jeg vil også ha :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 informasjonen ligger der nå til alle som vil ha det. Jeg er bare SÅÅÅ snill... hehehe Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 DOH!... routeren har refresha ip'n min... 80.202.48.150 er den nye.. alt annet er det samme. Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Må man ha et program for og få lastet det ned eller...Går ikke og trykke på linken i hvertfall.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 hadde du giddi å lest litt så... hehe ftp://bil:forum@80.202.48.150:21 Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Har også litt problemer med linjen nå.. mulig det er årsaken.. iallefall så er den oppe 24/7 men med downtid som er ganske drastisk siden jeg ikke helt vet om det er ISP som fu*ker eller om det er noe av det ledning vrølet her som går amok.. iallefall bare å prøve til dere lykkes HOWEVER!!!! ikke noe hamring... det gjelder også deg 217.118.35.112 :D Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Originally posted by sirwicked Har også litt problemer med linjen nå.. mulig det er årsaken.. iallefall så er den oppe 24/7 men med downtid som er ganske drastisk siden jeg ikke helt vet om det er ISP som fu*ker eller om det er noe av det ledning vrølet her som går amok.. iallefall bare å prøve til dere lykkes HOWEVER!!!! ikke noe hamring... det gjelder også deg 217.118.35.112 :D det var meg, beklager. gjorde noe feil. trykka litt for mye her og der :) har årna nå. takk. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Konge:D :D :D Laster ned nå, bare 10 timer og 15 min igjen:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 ja er ikke nokjapp linje egentlig men har også 4 stk brukere på maskina nuh som vær vil ha mest linje.. hehe men enjoy.. selv om det tar litt tid. Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Hvilket program bruker jeg for å åpne filene og hvordan gjør jeg det?:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Du bruker Daemon Tools.. Mount Image Finn isoen du lastet ned... My computer/ der har du en ny cd rom, med spillet i.. Dobbel klikk og install... Stopp Deamon Tools og have fun.. men nå stopper snillheten min her snart.. Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg