bjorke Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Nei...vi vil ha mer:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Deamon Tools Er nå lagt ut på ftp'n... bare å laste ned... Det er et gratis program for de som vl ha nyere version av det. Lar det være en dag til så lukker jeg ned den accounten der. Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Har du ikke noe annet kult du kan legge ut der da..? Bilfilmer,spill etc...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Det er egentlig en leech server. Men accounts blir ikke bare delt ut sån utenvidere :D Jeg har litt forskjellig der ja men ikke noe som vil bli delt. Sorry, men den blir brukt til ftp sites o.s.v Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 får beskjed i winrar om at filene er korrupte jeg. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 da har du ikke fått lastet ned alle filene.. sjekk at ALLE filene er med og at de har riktig størrelse 403 MB (422,797,312 bytes) 31 filer vær fil skal ha ca 15mb bortsett fra den siste som bare er på 3 ca.. Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 ims-slrr.r27 tar 2.55 mb ims-slrr.rar tar 12.0 mb de andre filene tar hver 14.3 mb har bare 30 filer jeg :| Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 der ser du.. hehe my shit WORKS!.. hehe bare å logge inn å laste ned resten det da.. skal være snill siden jeg vet du er online å legge på 3 bruker til på bil:forum accounten.. men med limited access på hastighet seff :D siden jeg senere i kveld legger ned accounten.. Leser dere denne etter 1600 så la vær å begynn nedlastingen siden jeg skrur den av snart. Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by sirwicked der ser du.. hehe my shit WORKS!.. hehe bare å logge inn å laste ned resten det da.. skal være snill siden jeg vet du er online å legge på 3 bruker til på bil:forum accounten.. men med limited access på hastighet seff :D siden jeg senere i kveld legger ned accounten.. Leser dere denne etter 1600 så la vær å begynn nedlastingen siden jeg skrur den av snart. jeg trenger bare den siste rarfila og den lille på noen byte. tar ikke lange tida. takk :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 no problemo.... Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Der ser dere kanskje HVORFOR jeg ikke kan benytte meg av noen fler accounts... sorry for det men sån er livet.. unFAIR!!! hehe ----- All Sessions ----- Connections (including aborted) XXXXXX Connections Accepted XXXXXX Connections Anonymous 0 Connections Refused XXXXX Downloaded 93,124.40 MB Uploaded 42,468.65 MB ----- This Session ----- Connections 215 Downloaded 1,635.82 MB Uploaded 65.11 MB Total Transfered 1,671.25 MB Last 24h Connections 213 ----- General ----- Max Simultaneous Connections 34 Running Since 02d22:12:58 Total Uptime 38d18:29:01 Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 nå kommer den ser det utsom. takk igjen. hadde lasta ned iso fila en gang før. men da klikka spillet i menyen. du redda dagen :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 null problemos som sagt. Man må da hjelpe ut en fellow human being en gang i blandt også ikke sant. heh Vel for alle som kommer litt for sent kanskje dere kan hjelpe meg i stedet! Jeg trenger en skrot av en pug205 som ikke har mye rust til skrap pris.. snakker 2-3 k her.. trenger noe å gjøre i vinter.. Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Hmm....hvilken av filene er iso-filen..? Filene heter bare ims-slrr.01 osv... +en som det står .rar bak....n00b jeg skjønner du...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Faen as.. skulle hatt times betalt jeg.. hehe Vel formatet .rar er et pakke format. Det vil si at du trenger en program som kan pakke ut alle filene til orginal filen. Som i dette tilfelle er en ISO fil. Du trenger da winrar.. Du kan laste ned en trial version her: http://www.rarlab.com/rar/wrar320.exe Eller gå direkte inn på serveren min igjen med samme bruker navn og passord å hente ned full versionen... Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg