bjorke Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Har WinRar, men alle filene er visst korrupte eller noe:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 da har du ikke lest de meldingene jeg har skrevet ned tidligere i denne streamen... sjekk det først du. faen ok lar accounten stå på en dag til da.. Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Okey, nå skal jeg forklare problemet... 1.Har alle filene som jeg lastet ned via serveren din. 2.Åpnet den første filen i WinRar 3.Merket .cue og .bin filen og trykket på Extract to...(Til en ny mappe på skrivebordet) 4.Også kommer det opp at filene er korrupte... :( :( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Ikke åpne den første filen..den med .rar bak skal du bare merke av..så extract..så ordner den resten..om du da har alle filene..og JA filene fungerer fint de..jeg har alle og det funka fint hos meg ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirwicked Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Originally posted by sirwicked da har du ikke fått lastet ned alle filene.. sjekk at ALLE filene er med og at de har riktig størrelse 403 MB (422,797,312 bytes) 31 filer vær fil skal ha ca 15mb bortsett fra den siste som bare er på 3 ca.. Og da har du alt av dette selvfølgelig... hvis du har det så kan feilen ligge ved at du tar feil.. åpne opp en av filene i winrar.. deretter går du OPP et nivå for å se ALLE filene.. marker alt og deretter trykk på extract.. hvis det fortsatt står corrupte filer.. gå tilbake til quote.. gjenta prossedyren.. Siter ---Biler-- Nissan Almera 98' met.blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Endelig!! Takk!!:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 :mad: :mad: Kan ikke starte fordi filen d3d9.dll ikke finnes. samme problemet som sist:mad: EDIT: fant det ut selv,må installere DirectX 9:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Noen flere steder jeg kan laste ned dette spillet? me wants Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by Flasher Noen flere steder jeg kan laste ned dette spillet? me wants Jeg er stort sett å finne på DChubben biltokar.d2g.com under navnet [bilforumet.net]Mosy. I mappen ISO har jeg delt ISOfilen som funka helt fett hos meg. Er bare å åpne med Deamon, no winrar required;) Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totten Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 gå inn på No-IP, registrer deg der, så er du kvitt dette problemet ;) Originally posted by sirwicked DOH!... routeren har refresha ip'n min... 80.202.48.150 er den nye.. alt annet er det samme. Siter birel MOTORSPORT CM-32 MTS ICC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg